Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vikaa siinä on että haluaa rikkaan miehen?

Vierailija
28.01.2016 |

Eikö se ole ihan normaalia että perhettä perustaessa on tärkeää että tullaan toimeen ja korkea palkka on vain plussaa? En nyt tarkoita että haluaisin kusipään joka on rikas mutta mielummin rikas kusipää kuin köyhä kusipää. Missä kuplassa te oikein elätte tottakai raha on tärkeä! Mun, miehen eli meidän.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka rikas itse olet?

Vierailija
2/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka rikas itse olet?

Bruttopalkka 3k+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään vikaa ole. Ennen vanhaan ei saanut mennä naimisiin ennen kuin pariskunnalla oli varaa elättää perhe. Varallisuuskysymysten huomioimista pidettiin vastuullisuutena. Tämä tietysti tarkoitti, että rikkaalla miehellä oli varaa naida köyhäkin nainen ja rikkalla naisella taas köyhäkin mies - mutta kaksi köyhää ei voinut mennä naimisiin.

Mutta jos rikkaus on sun ainoa tai edes ykköskriteeri olet tuomittu aika onnettomaan ja pinnalliseen elämään.

Vierailija
4/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään vikaa. Se on sitten eri asia, jos et myönnä, tai varsinkin kiistät tämän tavoitteesi vaikka sitä todellisuudessa tavoittelet. Mutta tietenkin saa haluta rikkaan miehen, ihan niin kuin saa haluta nuoren naisen.

Vierailija
5/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään vikaa varsinaisesti ole. En vain ymmärrä, että miksi sun pitäis rikastua miehen rahoilla? Miksi sä et ole rikas ja anna jonkun miehen rikastua sun rahoilla?

Vierailija
6/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aloittaja veloittaa tunnista?

Vierailija
7/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin mies kysyy että mitä vikaa siinä on että haluaa mallinmuodoilla olevan nuoren neitseellisen naisen. Eihän siinä mitänä vikaa ole, mutta kyllä se silti aina niin tuomitaan että ei sais vaatia.

Vierailija
8/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat rikkaan miehen niin kai sun seksitaidot ja naamakin on sitten 10+?

Muuten voit jatkaa prinsessaharhailuasi.

Vierailija
9/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, saat haluta ihan mitä vain. On eri asia saatko kunnioitusta osaksesi, jos lähdet huutelemaan tällaisia mielipiteitäsi julkisesti. Se on sama, kuin että kirjoittaisit "gold digger" otsaasi. Itse keskityn mieluummin elämään elämääni niin, että pystyn rehellisesti ihan omilla ansioillani kasvattamaan varallisuuttani.

Vierailija
10/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin mies kysyy että mitä vikaa siinä on että haluaa mallinmuodoilla olevan nuoren neitseellisen naisen. Eihän siinä mitänä vikaa ole, mutta kyllä se silti aina niin tuomitaan että ei sais vaatia.

Tuskin moni mies haluaa 180cm 50k painavia malleja

Vierailija
11/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että preferoi rikasta miestä kertoo ihan kaiken oleellisen naisesta. Olen rikas mies ja suoraan sanootuna kurkkuuni nousee aina pieni määrä oksennusta kun nainen kertoo preferoivansa rikkautta. Joskus tosiaan täytyy mennä ihan oksentamaan vessaan, mitään perusfysiologista haittaa minulla ei kuitenkaan ole. Saan vain vatsanväänteitä gold diggereistä.

Vierailija
12/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku on it-monimiljonääri. Tekee töitä 16 h/pvä vuoden ympäri. Haluaisitko sellaisen, ap?

Vierailija
13/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkku on it-monimiljonääri. Tekee töitä 16 h/pvä vuoden ympäri. Haluaisitko sellaisen, ap?

Minkälainen luonne? Entä arvot? Onko konservatiivinen? Entä homofoobikko? Rasisti? Ei työtunnit haittaa, luonne kylläkin.

Vierailija
14/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen luonne? Entä arvot? Onko konservatiivinen? Entä homofoobikko? Rasisti? Ei työtunnit haittaa, luonne kylläkin.

Tämä oli ap siis.

Vierailija
15/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin mitään vikaa. Se on sitten eri asia, jos et myönnä, tai varsinkin kiistät tämän tavoitteesi vaikka sitä todellisuudessa tavoittelet. Mutta tietenkin saa haluta rikkaan miehen, ihan niin kuin saa haluta nuoren naisen.

Mutta kaikki, joilla hyvätuloinen mies, EIVÄT ole rahan perässä.

Ja sulla ei ole mitään oikeutta sellaista panetella.

Vierailija
16/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ap siis.

Niin rikkaus on siis vain yksi lista vaatimuksella, mutta tärkein. Tämä on siis ap.

Vierailija
17/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaan miehen elättinä ollessa on se ongelma, että ennemmin tai myöhemmin se mies vaihtaa naisen nuorempaan ja edustavampaan.

Aika harva mies muuten jaksaa katsella ahnetta ja itsekästä naista, vaikka olisi kuinka hemaiseva.

Vierailija
18/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaan miehen elättinä ollessa on se ongelma, että ennemmin tai myöhemmin se mies vaihtaa naisen nuorempaan ja edustavampaan.

Aika harva mies muuten jaksaa katsella ahnetta ja itsekästä naista, vaikka olisi kuinka hemaiseva.

Katsotaan 40 vuoden päästä, onko vaihtanut.

Voi myös olla, että jompi kumpi on jo kuollut vaikka syöpään ennen sitä.

Mutta noin katkeran elämä se taitaa olla silkkaa lystiä..

Niin. Ja mä muuten rakastan miestäni ja hän minua. Sori.

Vierailija
19/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva taitaa tavoitella köyhää, syrjäytynyttä ja rumaa alkoholistia. 

Vierailija
20/24 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka rikas itse olet?

Bruttopalkka 3k+

Eli et ole lähelläkään rikasta, mutta miehen pitäisi kuitenkin olla rikas.