Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen kanssa flirttailit viimeksi?

Vierailija
27.01.2016 |

Minä puhelimessa meidän työpaikan teknisen tuen :) En tajua edes miten se siihen meni, ihan oikeaa virallista työasiaa lähdin selvittelemään ja lopulta höpöteltiinkin jo niitä näitä suupielet korvissa. Työkaverikin katsoi vieressä suu auki että mihin tuo oikein soitti? Ihan uskomaton tilanne oli!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kirurgin. Kauan sitten.

Vierailija
2/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan koskaan flirttaillut kenenkään kanssa. Kesällä olin vähän ihastunut työpaikkani hauskaan nörttiin, mutta en osannut flirttailla hänenkään kanssaan, katselin vain häntä salaa ja nolostuin ihan täysin kun hän huomasi tuijotukseni.

Vierailija
4/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa flirttailla, enkä edes tunnista sitä ellei minulle suoraan isketä silmää.

Vierailija
5/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa päivittäin. Oon vielä ihan rakastunut ja ihastunut kun pikku tyttö eli alkuhuuma ei ole laantunut ainakaan vielä :)

Vierailija
6/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ tallinnan satamassa yhen söpön pojan !

Vierailija
7/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailin "tylsästi" ihan oman aviomieheni kanssa eilen. Pitkässäkin suhteessa on kiva pitää kipinää yllä eikä kohdella toista vain työparina, kun yleensä pyöritään vain näissä lapsiperhearjen rutiineissa.

Vierailija
8/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin. Mulla on paha ongelma, etten osaa olla flirttailematta. Yritän parhaani mukaan, mutta aina se jotenki menee siihen..

Vierailija
9/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks flirttailin mun exän kanssa useita vuosia sitten. Ei oo hänen jälkeen ollut oikein mitään kuvioissa enää.

Vierailija
10/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, edelleen flirttaan päivittäin ja vilauttelen sen iloksi vaikka yhteiseloa on eletty jo vuosia :D

Vierailija
11/18 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverin kanssa. Minulla nyt on muutenkin huono tapa flirttailla vähän kaikille jatkuvasti ja saan usein myös kuulla siitä. Yleensä en kuitenkaan tarkoita sillä yhtään mitään, se vain jotenkin tapahtuu. Piristääpähän päivää!

12/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänpäivän tutun kanssa,kun törmäsin häneen kauppareissulla pari viikkoa sitten.Tuli pitkäksi aikaa hyvä mieli :) 

Vierailija
13/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni n. 20 vuotta nuoremman finninaamaisen lähettikundin kanssa, hänen aloitteestaan tosin. (alkoi höpöttämään jotain mun salaisista ihailijoistani)

Joidenkin ihmisten kanssa flirtti vaan tuntuu kuuluvan automaattisesti kuvioon. Muistelen kaipauksella yhtä komeaa raksakundia, jonka kanssa oli aiemmin lähes päivittäin sellaista kevyttä ja piristävää flirttiä, harmi että hessu vaihtoi työmaata, eikä ole enää sulostuttamassa mun toimistoarkeani.

Vierailija
14/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttailu on perseestä

Vierailija
15/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan söpön myyjäpojan. Ihana:)

Vierailija
16/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vakkariasiakkaan kanssa, tyyppi on kai joku arkkitehti tms. (olen myyjänä taidetarvikekaupassa). Mahtava huumorintaju ja muutenkin hauska.

Vierailija
17/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä unissani. Tuttavanaisen kanssa. Mitähän mies sanoisi jos tietäisi... N27

Vierailija
18/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden söpön muodokkaan blondin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme