Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mikä sinut ajaa mammapalstalle?

Vierailija
27.01.2016 |

Kuinka olette päätyneet tänne kirjoittelemaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen.

Vierailija
2/15 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä sittenkin mamma.fi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä käymme työkavereiden kanssa täällä naureskelemassa. Siiderivalas on meidän uusi lempitermi.

Vierailija
4/15 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa naisen tulemaan tänne pappafoorumille?

Vierailija
5/15 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan syviä älyllisiä keskusteluja ja mammapalsta on niitä pullollaan.

Vierailija
6/15 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että tämä onkin vain naisille? En minä semmoista sääntöä ole huomannut. Sitäpaitsi olen minäkin ollut osallisena vauvojen tekemisessä ja hoitamisessakin.

Vierailija
7/15 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt mamma-palstalla. Vauva-lehden Aihe Vapaa-palstalla käyn koska se on aktiivinen palsta jossa käsitellään laajasti eri aiheita ja käyttäjissä on laaja skaala eri ikäisiä ja molempia sukupuolia. Täällä on kaikille jotain.

Vierailija
8/15 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin laajentamaan tajuntaani mahdollisimman paljon ja saamaan uusia näkökulmia. Osa siitä tapahtuu täällä vauvapalstalla.

9/15 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei ole oikein muita hyviä keskusteluformaatteja tarjolla. Suomi24 oli ihan ok ennen uusinta päivitystä. Nykyään kun s24 ei ole edes peukutusta, niin ei jaksa enää.

Vierailija
10/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä siksi, koska täällä käy paljon ihmisiä. Kun on paljon ihmisiä niin on mukavampi lukea juttuja ja kirjoitellakin. Kuten olen joskus todennut niin tämä on minun tapani olla sosiaalinen.

Terveisin Naispelko22

11/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ajattelen, että ehkä tämä auttaa vähän ymmärtämään naissukupuolta, vaikka ajatus on muuten tuhoon tuomittu.

Vierailija
12/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on monesti syytetty katteettomasta optimismista ja turhan valoisasta elämänasenteesta. Palsta kohdallani toimii tavallaan ankkurina ja todellisuudentajun palauttajana. Eräänlaista terapiaa siis.

Vierailija
13/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 hiljeni melkein joka palstalla jota luin.

Ainoastaan maailmanmenoa palstalla ja auto palstalla riittää vielä hulluja vänkäämässä, mutta ne ovat niin kapea alaisia, että kyllästyy vartissa. Täällä on trolleja laidasta laitaan, siksi lueskelen täällä ja vastailen itse tietenkin asiallisesti takaisin.

Vierailija
14/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24 on ärsyttävä, jonneihin menee hermot ja sen mitä olen muroa lurkannut, ne nylkee sut elävältä yhdestä virheestä. en tekis tiliä noilta pohjilta. 

Te olette äärimmäisen sekaisin mikä tekee muutamista ketjuista täyttä komiikkaa, mutta silloinkaan tää ei mene räyhäämiseksi.

Vierailija
15/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M36 kirjoitti:

Suoli24 on ärsyttävä, jonneihin menee hermot ja sen mitä olen muroa lurkannut, ne nylkee sut elävältä yhdestä virheestä. en tekis tiliä noilta pohjilta. 

Te olette äärimmäisen sekaisin mikä tekee muutamista ketjuista täyttä komiikkaa, mutta silloinkaan tää ei mene räyhäämiseksi.

Muro onkin foorumi jota seurataan kiltisti hiljaa vierestä, ja annetaan fiksujen puhua möläyttelemättä sinne väliin. Näin siis itse ainakin toimin.