Tunnistatko helposti kaverisi täällä?
Minä tunnistan ja yleensä se on niin, just tietynlaisesta kirjoitustyylistä tunnistan :D
Että kiinni jäit, busted! 😅
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
luulet vaan
Höpsis, erotan erään kirjoitus tyylistä heti. Samoin yks toinenkin paljastui myös kirjoitustyylistä ja oli myös kirjoittanut myös "omia juttuja" mistä tämän tunnistin.
En oo tunnistanut. Mut saattais joku tuttu tunnostaa, mutta epäilen, ettei he ole täällä.
Olen saattanut tunnistaa ihmisen, jonka tuntenut lapsesta asti ja koska tiedän hänen tyylinsä puhua.
Niin ja ajatusmaailmansa, joka on jokseenkin negatiivis sävytteinen.
Mutta vannomatta paras.
Tunnistin ainakin kerran kaverini. Uskon, että hän myös voi tunnistaa minut :/
Tunnistin kerran yhden trollaajan, joskus ollu samalla luokalla mut en ois ikinä uskonut et se trollaa täällä :D jotenkin tuli yllätyksenä :D
En tunnista, mut tiedän, että yks tuttu/kaveri kirjoittaa tänne, koska on kirjottanut minusta asioita, joita kukaan muu ei voisi kirjottaa. Enkä ihmettele tätä, koska hän on niin kova juoruamaan muutenkin. Ja nyt epäilen, että myös tämän aloituksen tekijä on hän.. sopis niin luonteeseensa, ettei voi pysyä nahoissaan, jos tunnistaa jonkun. Ja olen mä hoksannut, että se puhuu palstan aiheista aika usein, ni tiedän, että hengailee täällä. Luulen kyllä bonganneeni myös siskoni täältä.
Mulle nyt on ihan sama, jos mut tunnistaa. Mut on niin helppokin tunnistaa, koska meidän kotiin, perheeseen, taloon ja tapoihimme liittyy melko erikoisia yksityiskohtia, jotka tutun on helppo bongata. En kuitenkaan kirjoita kuin itsestäni ja mielipiteistäni. En koskaan kirjoita mitään sellaista, mikä vahingoittaisi muita.
kuka vaan voi esiintyä kenenä vaan, joten nuo teidän "tunnistamisenne" voi olla harhakuvaa.
Varmaan mutkin saattaa joku tunnistaa. Pahoittelen, että välillä kirjoitan viestejä eri näkökulmista, jos koen että keskustelu sellaista kaipaa... että kaikki ei oo aina ihan kunnolla totta :)
Tunnistin todennäköisesti yhden tuttavani ja se tunnisti mahdollisesti minut.
En todellakaa, mut kaikki varmaa tunnistaa mut. Mut ei mua haittaa X-D