Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutama päivä vähillä hiilihydraateilla,toimii.

Vierailija
27.01.2016 |

Olen normaalipainon ylärajoilla oleva nainen,ja nuo muutaman liikakilot alkoivat ärysttämään. Omin neuvoin tuntui hankalalta,niinpä tein kuten tuhannet muut:Fitfarmin kassaan 50 euroa ja ohjeet kätevästi netissä.Muutama päivä sitä iloa riitti (en siis tarkoita etteikö jollain toimisi!),rahkaa,rahkaa,marjoja,kananmunia,puuroa,kananmunia,puuroja.Parsaa niin että yökötti. Maitotuotteista olo ihan turvonnut, samoin puuroa oli ohjeissa niin hirveät määrät aamuisin että sanoisin kokeneeni aamupahoinvointia mitä en raskaudessani päässytkään kokemaan:)
En vain pystynyt.
Lainasin kirjastosta muutaman vhh-kirjan,ja perehdyin aiheeseen.Ajattelin että kokeilen,eihän siinä mitään menetä.Punaista lihaa en kovin paljon syö yleensäkään,enkä ole sitä nytkään juuri syönyt.
Mutta asiaan:Homma toimii.Ei verensokerin heilahteluita.Ei ruokahimoja.Kolme ateriaa päivässä riittää,ja hyvin olen saanut koostettua eväitä kouluun.Nesteitähän ne,mitä poistuu,mutta vaaka näyttää kolmen kilon pudotusta muutamassa päivässä,vasta on litteämpi ja mieliala parempi.Ja se vähäisempi määrä ruokaa mitä teen,ON HYVÄÄ.En koe jääväni paitsi mistään.
Varmaan tulee ylä-ja alamäkiä,mutta nyt tuntuu hyvältä. Olen normaalisti lenkkeillyt kävellen koiran kanssa kuten ennenkin, toisena päivänä vähän "heikotti" mutta tein sitten smoothien jossa oli hieman hedelmiä mukana,ja olo helpottui. En ole varmaan mikään täysikarppi, mutta leivät,pastat ja perunat jätin pois ja kroppaa kiittää.Katsotaan jatkuuko samaan malliin:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kauheasti puhua mitään muutaman päivän perusteella... Itselläkin tuntui pari kuukautta hyvältä, sitten alkoi hiuksia lähteä, tuli väsymystä ja lisääntynyttä unentarvetta, iho huononi, aerobinen kunto huononi. Yritin säätää rasvan määriä tms erilaisten foorumien ohjeiden avulla, mutta ei apua. Ai että kun hyvältä tuntui kun taas söin pitkästä aikaa ensimmäisen ison lautasellinen pastaa - tuntui että keho oikein kiitti! 

Vierailija
2/3 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmasti on, että olo saattaa muuttua. Laskiko sinulla paino tuon parin kk aikana,aika pitkään kuitenkin noudatit ruokavaliota?Ja oliko noita oireita heti alussa vaan tuliko niitäkin heti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vhh sujui niin kauan hyvin kunnes aloitin kuntosaliharjoittelun ja juoksun. Sitten ei enää sujunutkaan ja oli pakko nostaa hiilareita reippaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän