Keski-ikäinen nainen - fiiliksesi, kun mies vaihtaa huomattavasti nuorempaan naiseen?
Millaisen reaktion aiheuttaa, hyväksytkö? Nyt taas trendi hylätä ja vaihtaa nuorempaa tilalle
Kommentit (14)
Ihan sama minkäikäiseen vaihtaa. Ei se ole se pointti siinä. Nykyään trendi on että nuori nainen jättää jos mies ei jaksakaan bilettää.
Mut jätettiin jo kun olin 33. Mies otti tilalle 19-vuotiaan ukrainattaren. Totta kai sellainen toisen yllättäen lähtö pahalta tuntuu, kun itse oli ajatellut että ollaan loppuikä yhdessä ja perhe perustetaan. Mutta alkushokista päästyäni ajattelin, että hyvä että moinen pinnallinen mulkero lähtikin.
Mun mies jätti 10v vanhemman takia, mietipä sitä!
Jollain keski-ikäisellä miehellä kamala kriisi, jota pitää purkaa Vauva-lehden palstalla? :-DDD
Mä tiedän yhden parin, jossa se mies ilmoitti jättävänsä sen naisen ja etsivänsä nuoremman.
Sillä miehellä oli kai netistä tullut joku ihme harha, että joka paikassa on nuoria naisia vaginat ammollaan odottamassa vanhoja ukkoja.
No, se nainen löysi pian eron jälkeen uuden miehen saman ikäisen, erittäin varakkaan sellaisen, ja se mies, joka lähti etsimään sitä nuorempaa asuu vieläkin lähiössä yksiössä...kai se vieläkin toivoo, että jossakin joku nuori hottis nainen odottaa sitä.
Ei ole vaihtanut ja tuskinpa vaihtaakaan. Jos niin kävisi, nauraisin matkalla pankkiin.
Se, mikä (tai paremminkin kuka) ei näissä käsissä pysy joutaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
No, se nainen löysi pian eron jälkeen uuden miehen saman ikäisen, erittäin varakkaan sellaisen, ja se mies, joka lähti etsimään sitä nuorempaa asuu vieläkin lähiössä yksiössä...
Tässähän se tuli taas todistettua. Kuinka naiset eivät ole pinnallisia ja miehen rahat eivät merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se nainen löysi pian eron jälkeen uuden miehen saman ikäisen, erittäin varakkaan sellaisen, ja se mies, joka lähti etsimään sitä nuorempaa asuu vieläkin lähiössä yksiössä...
Tässähän se tuli taas todistettua. Kuinka naiset eivät ole pinnallisia ja miehen rahat eivät merkitse mitään.
Toi mieshän tuossa jutussa ei ollut yhtään pinnallinen.
Teistä lassukoista paistaa vain katkeruus ettei teillä ole mahdollisuutta varakkaaseen mieheen, salty niin sanotusti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä lassukoista paistaa vain katkeruus ettei teillä ole mahdollisuutta varakkaaseen mieheen, salty niin sanotusti :D
Onko joku mies täällä kiistänyt pitävänsä nuoria naisia puoleensavetävinä? Pikemminkinhän täällä monesti osoitetaan ymmärrystä miksi mies vaihtaa nuorempaan.
Ei kiinnosta muiden parinvalinnat. Ei nuoret eikä vanhat. En kyllä jaksa muutenkaan "kauhistella" toisten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku mies täällä kiistänyt pitävänsä nuoria naisia puoleensavetävinä? Pikemminkinhän täällä monesti osoitetaan ymmärrystä miksi mies vaihtaa nuorempaan.
Osaatko selittää miksi naisten pinnallisuus on paha asia ja miesten pinnallisuus hyvä asia?
Tuleeko siitä joku pinnallisuusnegaatio, jossa se kääntyy hyveeksi, jos on kivekset?
Mun mies teki noin 6 vuotta sitten, rakastui sokeasti ja se oli menoa. Niin isoa oli uusi rakkaus, että siinä unohtui rahat kokonaan. Tai siis se, että omaisuus oli minun.
Minä ja lapset asutaan edelleen omassa kodissa, exällä ja naisellaan on vuokrakaksio ja kaksi pientä lasta. Seurustelen mukavan ikäiseni miehen kanssa, en aio muuttaa kanssaan asumaan. Teinit (siis exän ja minun yhteiset lapset) ei käy isällään, koska siellä joutuu hoitamaan pikkusisaruksia ja toisaalta joutuu selittämään isin uudelle, miksi isä on se, joka erossa menetti eniten.
Siis minun mies vai? No kai se vähän surettaisi. Onpa omituinen kysymys.