Jos rintaliivejä ei käytä etätöissä, niin
Kommentit (9)
Kotona jos olen muuten vaan, menen yleensä jo viimeistään ysiltä ulos rintsikoiden kanssa.. etätöissä kirjoittelen koneelle ilman rintsikoita vaikka kuinka kauan ja muutenkin pyöriskelen.
ap
Laita töihin viestiä, että nyt ollaan luomusti.
En usko että sillä on merkitystä onko rintaliivejä käyttämättä etätöissä, töissä, kotona, vapaalla...
Itse en käytä koskaan etätyöpäivinä tai vapaapäivinä rintsikoita, en myös esim. kaupassa käydessä näin talviaikaan, kun paksut vaatteet peittää kumminkin. Ei ole ainakaan 41 vuoden ikään mennessä riipputissejä vielä tullut. Enkä usko että ainakaan tästä liivien välttelystä johtuen tuleekaan, jossain vaiheessahan oli juttu että vastoin yleistä luuloa rintaliivien käyttö aiheuttaa tissien roikahtamista: http://www.voice.fi/daami/terveys-ja-hyvinvointi/naiset-huomio-rintalii…
Pistät skypen auki ja kameran päälle tottakai. Eihän ne muuten tiedä, onko sulla rintsikoita :)
Ps. koneella voi olla myös ilman alaosaa, se ei näy.
Maan vetovoima hoitaa asian, vitsi, aikuisten oikeesti ei tule.
Näissä tapauksissa voisit ilmoittaa siitä minulle. On tarkastettava, leimattava ja hyväksyttävä tämä sinun menettelysi lomakkeella 'lupahakemus väärinolemiseen', liitteenä kuva sekä ylä- että ala-osattomissa. Muuten sinua voidaan sakottaa luvattomasta väärinolemisesta.
m36v, Olemisjaoston yliapulaisjohtaja
Riippareiden muodostumiseen vaikuttaa pääasiassa perintötekijät sekä hormonaaliseg syyt ja lihominen/laihtuminen. Kotona satunnaisesti ilman liivejä pyöriminen ei vaikuta asiaan.
Joo, ja nimenomaan, jos teet etätöitä. Jos olet muuten vaan kotona ilman rintaliivejä, niin sillä ei ole asiaan mitään vaikutusta...