Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostele mun illallinen!

Vierailija
26.01.2016 |

Mies on pyytänyt vanhempiaan syömään, ja koska minä yleensä laitam ruokaa hän haluaa nyt näyttää vanhemmilleen että hänkin osaa =)
Alkuruuaksi graavattua lohta, laittoi lohen päälle joku sekoitus missä oli suolaa, raastettua punajuurta, vodkaa ja mehu yhdestä appelsiinistä. Huomenna sit putsaa pois ton punajuurijutun, ja laittaa kalan päälle joku ranskankermajuttu mihin tulee paahdettua korianteria ja tilliä.

Lämmin ruoka on voinen sitruunabroileri, eli kokonainen broileri joka täytetään sitruunalla, valkosipulilla, suolalla ja voilla, nahan alle laitetaan vielä voita.
Tämän lisäksi salaattia johon tulee avokadoa, granaattiomenansiemenet, kurkkua, paprikaa, tomaattia, punasipulia ja rucolaa sekä fetaa. Ei siis salaattijuustoa, vaan fetaa.

Jälkkäriksi pyysi minua tekemään laskiaispullat, koska tietää että vanhemmat tykkää niistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Minkä kanssa tuo kala tarjoillaan?

Vierailija
2/6 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa. Minkä kanssa tuo kala tarjoillaan?

En tiedä. Mies on puhunut vain tuosta kalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis salaattijuustoa, vaan fetaa.

No hyvä, että sentään FETAA.

Vierailija
4/6 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä! Mä teen usein kanaa=broileria just noin ja tulee kyllä ihan äly hyvää ja mehevää....namm...

Vierailija
5/6 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä, kunhan osaa kypsentää broilerin just oikein. Ei liian kuivaksi, muttei yhtään raa'aksi.

Vierailija
6/6 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään itselle tuommonen safka. Liikaa pieniä muuttuvia kombinaatioita.