Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zarkus Poussa? En ole koskaan kuullutkaan

Vierailija
26.01.2016 |

Ilmeisesti on ollut joku tunnettukkin jossain piireissä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokko Hovatan puoliso

Tunnettu muusikkojen piirissä. Rumpali ja ahkera sellainen

Vierailija
2/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kreikkalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut nimen mutta luullut että on toimittaja tai joku kulttuuri-ihminen. Vuokko Hovatalla on kyllä ollut elämässään paljon surua.

Vierailija
4/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö näppäimistöstäsi kirjaimet G, O, G, L ja E? Jos ei, ymmärrän kysymyksesi. Jos löytyy, olet harvinaisen heikkoälyinen ihminen. 

Vierailija
5/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinä olet, ap? Mä oon ihan nevöhööd susta. Eli et varmaan ole kukaan tärkeä. Mieti, mä en sure sun kuolemaa koskaan. Kuten et säkään Zarkus Poussaa. 

Vierailija
6/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun, ap, pitää oikein alleviivata sun tyhmyyttä? 

Vierailija
7/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole kuullut jokaisesta maailman ihmisestä. Se on ihan ymmärrettävää. Sen sijaan se ei ole ymmärrettävää, että tekee tällaisen aloituksen ihmisestä, josta ei ole kuullutkaan. Yritätkö tällä jotenkin halventaa Zarkus Poussan uraa vai mikä on syysi aloittaa näin?

Vierailija
8/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö näppäimistöstäsi kirjaimet G, O, G, L ja E? Jos ei, ymmärrän kysymyksesi. Jos löytyy, olet harvinaisen heikkoälyinen ihminen. 

Ap:n pointti ei varmastikaan ollut se, että hänelle pitäisi nyt kertoa, kuka Zarkus Poussa oli, vaan se, että Poussan kuolema on uutisoitu laajasti, mutta ap ei ollut koskaan kuullut hänestä. (Eli jos käyttäisin samanlaista retoriikkaa kuin sinä, voisin esimerkiksi kysellä, löytyykö sinulta sellainen elin kuin aivot, mutta en käytä.)

-

Mulle kyllä Zarkus Poussa oli tuttu nimi, vaikken mikään musadiggari olekaan. Ikävä uutinen, iso tragedia perheelle ja läheisille ja varmasti myös Suomen musiikkipiireille.

Vierailija
9/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ollut kuullut tyypistä mutta R.I.P. silti. Eihän noita tyyppejä välttämättä tiedä jos ei seuraa kyseistä skeneä. Nyt tuntuu kuolevan kuuluisa muusikko per viikko, viime viikonloppuna kuoli basisti Jimmy Bain (mm. Rainbow, Dio.) M22

Vierailija
10/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokko Hovatan puoliso

Tunnettu muusikkojen piirissä. Rumpali ja ahkera sellainen

Muistan hänet muutamista tv-ohjelmista, joissa oli jonkunlaisena lyömäsoitinviihdyttäjänä. Pätevä kaveri oli kyllä. Sitä en tiennytkään, että oli Vuokko Hovatan puoliso.

Vierailija
11/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kyllä kiinnostaa teidän provosoitumisen jälkeen niin paljon että googlasin. Ihmettelen vain näyttävää uutisointia, kun en ole tosiaan koskaan hänestä kuullut, enkä kuitenkaan missään tynnyrissä elä. Niin sitä vaan jää pimentoon kaikenlaista. Hänen uransa ei varmaan siitä huonone, etten minä siitä mitään tiedä.

Ap

Vierailija
12/12 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti muusikot ovat hänet hyvin tunteneet ja ollut lahjakas kaveri. Mutta ei ole yleisössä niin tunnettu kun oli rupali, ei solisti.