Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako lähettää se viimeinen kiukkuinen viesti?

jäätee
26.01.2016 |

Mitäs kokemuksia teillä on siitä eli tuleeko siitä itelle parempi olo, jos vielä yhden vihaisen viestin lähettää ja helpottaako sit? Ja sellaselle miehelle, joka häippäs ihan ilman mitään syytä tai selitystä. V*tuttaa nyt jälkeenpäin nimittäin se et olin liian kiltti ja ymmärtäväinen kun tyyppi ilmotti klassisesti tekstarilla halustaan "pikku breikkiin"..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Tulee hyvä fiilis ja saa päätöksen mielessään koko paskalle.

Vierailija
2/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä kiukkuista, lähetä hyvää breikkiä -viesti ja unohda koko tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura mieluummin harmiasi jonnekin muualle, esim. tänne. Lähettämällä miehelle vihaisen viestin sinä nimenomaan annat aseet miehen käteen kun näytät, miten lujille häippäisy sinulle otti.

Vierailija
4/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua tuntematta sanoisin kuitenkin: ei kannata. 

Voit saada hetken tyydytyksen, mutta pidemmällä aikavälillä olet iloinen vahvuudestasi olla reagoimatta hänen (ehkä) haluamallaan tavalla. 

Tuskin pystyt laittamaan tunnekuohun keskellä viileän oloista viestiä. Lopputulema on hysteerisen naisen, säälittävä tunteenpurkaus. Jos haluat mielikuvaa, että hän nyt ei niin tärkeä ollutkaan, niin anna olla. 

Vierailija
5/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla pirteän positiivista viimeistä viestiä, esim:

Kiitos kun sinä olit aloitteellinen asiassa, mikä on mieltäni vaivannut jo pitkään. Oikein ihanaa elämää sinullekin, minulla sellainen on ollut jo jonkin aikaa.

Tulee vielä parempi fiilis.

Vierailija
6/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä helpota. Toisaalta jos oikein kovin sanoin häntä haukut, niin ehkä se voi hetkellisesti sun oloa helpottaa, mutta ei pidemmän päälle poista sitä kehutusta. Sun täytyy vaan yksin tai jonkun ulkopuolisen kanssa miettiä mikä kaikki meni pieleen, vai löytyisikö syy ihan vaan siitä miehestä. Jos jotenkin käytti sua hyväkseen niin sehän on silloin tän ihmisen oma häpeä ja ongelma. Kunhan opit tosta virheestäsi jotain niin olet itse silloin plussan puolella. Jatkat matkaa kokemusta viisaampana, etkä enää tee samaa virhettä uudestaan.

Vierailija
7/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pura mieluummin harmiasi jonnekin muualle, esim. tänne. Lähettämällä miehelle vihaisen viestin sinä nimenomaan annat aseet miehen käteen kun näytät, miten lujille häippäisy sinulle otti.

Miksei se sais ottaa lujille, jos se kerran otti?

Vierailija
8/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää olisi lähettää, anna mennä menojaan. Pidä aina mielessä että ei kannata tupata jos ei tykätä. Usko tämä. Jos vielä lähestyy panot mielessään tai jotain, niin sitten voit vähän kouluttaa, mutta älä sotke itseäsi siihen enää tunnetasolla.

Tai tee miten haluat. :D

Vierailija
9/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosen viesti ei ollut pirteä vaan loppuosa katkera. Ei kannata olla itsestään selvä. Huolimaton viesti on parempi. Älä selitä mitä mieltä ole, viesti ettei paljon paina, älä pidä enää yhteyttä, älä vastaa. Sopivan perusteellinen viesti on tasoa

"Juu, sopii, no problem! "

Tai "nähdään vaan ;) sopii, oisko huomenna ok? "

Ja sitten viive ja "sori, unohda, sekoilin, ei ollut sulle!"

Vierailija
10/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äähh, no se siin just on, kun luulen et se vaan hyväksikäytti mua. Ja epäilen myös et se yhtäkkinen yhteydenpidon lopettaminen liittyis siihen et sillä on jo joku toinen. Ainakin merkit viittaa siihen ja varmaan sillä oli se jo sillon kun meidän asiat oli viel ihan auki. Ennen tätä so called breikkiä siis. Mut ehkei se raivoominen auta, pakko vaan tyytyä hiljaa kiltisti kohtaloonsa. Mut ottaa melko koville :(

Vierailija
11/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet terve, siksi ottaa koville, normaalia siis.

Vierailija
12/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat näyttää katkeralle idiootille, kannattaa. Jättämällä tilityset itsellesi, nouset ns. tilanteen yläpuolelle.

Vierailija
13/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla pirteän positiivista viimeistä viestiä, esim:

Kiitos kun sinä olit aloitteellinen asiassa, mikä on mieltäni vaivannut jo pitkään. Oikein ihanaa elämää sinullekin, minulla sellainen on ollut jo jonkin aikaa.

Tulee vielä parempi fiilis.

Läpinäkyvää ja säälittävää.

Vierailija
14/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitosen viesti ei ollut pirteä vaan loppuosa katkera. Ei kannata olla itsestään selvä. Huolimaton viesti on parempi. Älä selitä mitä mieltä ole, viesti ettei paljon paina, älä pidä enää yhteyttä, älä vastaa. Sopivan perusteellinen viesti on tasoa

"Juu, sopii, no problem! "

Tai "nähdään vaan ;) sopii, oisko huomenna ok? "

Ja sitten viive ja "sori, unohda, sekoilin, ei ollut sulle!"

Vielä läpinäkyvämpää ja säälittävämpää :D

Vierailija
15/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös ylikaiken tollanen breikki, kun kyllähän idioottikin tajuaa et tää oli täsä mutta toi jättäää silti tavalaan pienen mahdollisuuden ja odotusarvon sille et ehkä se viel ottaa kohta jotai yhteyttä...

Vierailija
16/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, mitkään analyysit ei sovi tekstariin ja huolella ilmaistut "minulla on ihana elämä" on ihan pöljiä. Haukkumaviestit on ihan turhia ja se ettei laita mitään on nössöä. Minä laittaisin viestin, että en tykännyt käytöksestäsi, osoitit olevasi ääliö, ainakin minua kohtaan. Adios, stupido.

Vierailija
17/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lähetä. En kirjoita mitään, en vastaa viestiin. Ja kun sitä vaivaa se asia, en vastaa sittenkään. Tuottaa henkistä tyydytystä ajatella, että on itse se jättävä osapuoli (vaikken olekaan).

Vierailija
18/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin että mä en harrasta breikkejä, laitetaan samantien reilusti poikki ja lähdetään haistelemaan uusia tuulia.

Vierailija
19/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapasin mielenkiintoisen tyypin ja haluan nähdä mihin se voi johtaa. Olen pahoillani, meidän kahden on varmaan parempi unohtaa tää breikki ja sen sijaan lopettaa koko juttu. Hyvää jatkoa!"

Vierailija
20/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tietenkin. Ja mitä enemmän siihen sisällytät kiukkua sitä parempi, ei ne muuten opi lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi