Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wtd remppaa taas

Vierailija
26.01.2016 |

Nata osti sijoitusasunnon jossa aikoo laittaa kaikki pinnat uusiksi. Miten tää kuulostaa mun mielestä enemmän yhteistyödiilien ja blogisisällön projektilta kuin vuokra-asuntosijoittamiselta? Larun kämpästä taisi loppua seinät ja lattiat kesken että olisi voinut hyödyntää kaikki mahdolliset remppa- ja sisustusmateriaaliyhteistyöt. Vähän olen kateellinen tässä, tietysti toivoisin että voisin ostaa yksiön Herttoniemestä ihan vaikka itselleni ja saada kämpänuudistusmateriaalit käytännössä ilmaiseksi - samalla kuitenkin mietin että missä välissä Nata aikoo siellä remontoida, eikös hän ole monesti kertonut arkensa olevan hyvinkin hektistä kahden työn ja parisuhteen kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, myönsit sentään olevasi kateellinen niin kenenkään ei tarvinnut iänikuista kateuskorttia vetää pöytään.

Remontin toteuttaminen yhteistyöllä on pelkkää omaa mutuiluasi, ei fakta. Ja vaikka olisikin, niin entäs sitten? Pitäisikö Natan jättää tämä asia tekemättä vain ettei kukaan tulisi lateelliseksi? Tai kenties maksaa siitä itse? Tekisitkö itse niin? En usko.

Mitäs tämä on sinulta pois? Ostiko Nata juuri sen asunnon jonka olisit halunnut? Meinaako hän remontoida unelmiesi asunnon? Meinaako hän vuokra/myyntituotoistaan saaduilla rahoilla ostaa nenän edestäsi juuri sen asian jota olet aina halunnut?

Ihan vilpittömästi vain siis kysyn, koska yritän ymmärtää mitä liikkuu kateellisen ihmisen mielessä, etenkin kun kohteena on tuntematon.

Vaikka tämä viesti saattaa kuulostaa ihan pelkästään vittuilulta ja saa monen monta alapeukkua, niin ihan ystävällinen neuvo:

Keskittykää omaan elämäänne. Se on kuitenkin ainoa johon voitte vaikuttaa.

T. Ei WTD-lukija/-fani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla