Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko joku kosia karkauspäivänä?

Vierailija
25.01.2016 |

Onko täällä ketään rohkeaa av-mammaa? Millaisia kosintoja olette suunnitelleet? Olisi hauska kuulla! Tai miksei jostain menneistäkin karkauspäivänkosinnoista

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos eka sen ukon löytäs

Vierailija
2/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänä vuonna 29.2?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion kosia tuota saamatonta miestä. Yhteinen asuntolaina ei enää riitä. Haluan tehdä sen hyvin koruttomasti ja arkisesti, mutta kuitenkin persoonallisesti. Jos laitan kosinnan muovinpalassa makaronilaatikon sekaan? Kirjoitan maksettavaan sähkölaskuun?

4/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyelly mieheltä aiemminkin et milloinkas mentäisiin kihloihin... Nyt aattelin kysyä tosissaan, niin et ukkokultakin sen tajuaa et tähän pitää nyt oikeasti vastata :D

Vierailija
5/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koonnut vuosia sitten karkauspäivänä. Mies hämmentyi ja soperteli vaan että ei kai me nyt sellaista... se suhde kuivui siihen, enkä saanut edes hamekangasta.

Vierailija
6/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koonnut vuosia sitten karkauspäivänä. Mies hämmentyi ja soperteli vaan että ei kai me nyt sellaista... se suhde kuivui siihen, enkä saanut edes hamekangasta.

*kosinut . Kiitos ennakoiva txt.

Vierailija
7/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin kertoa haluavani avioeron. Same same?

Vierailija
8/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kosittu karkauspäivänä. En suostunut. Enkä ostanut hamekangasta sille miehelle. 

Vierailija
9/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kosia, mutta ehkä sitten seuraavana karkauspäivänä? Eikös ne oo neljän vuoden välein?

Vierailija
10/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miida kirjoitti:

Oon kyelly mieheltä aiemminkin et milloinkas mentäisiin kihloihin... Nyt aattelin kysyä tosissaan, niin et ukkokultakin sen tajuaa et tähän pitää nyt oikeasti vastata :D

Entä milloin sinä tajuat muotoilla kysymyksen oikein: "Mennäänkö naimisiin?"

Vierailija
11/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Shh* tämä on sitten salaisuus ja tästä ei tiedä kukaan, mutta mepä varattiin aika maistraattiin karkauspäiväksi... Jännittää!

Vierailija
12/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harkitsen vielä.... Ainoa mikä estää, on pelko pakeista. Olemme olleet 7 vuotta yhdessä, eikä mies ole vieläkään kosinut. Teenkö itsestäni pellen kosimalla? Entä jos kieltäytyy? :/

Vierailija
13/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harkitsen vielä.... Ainoa mikä estää, on pelko pakeista. Olemme olleet 7 vuotta yhdessä, eikä mies ole vieläkään kosinut. Teenkö itsestäni pellen kosimalla? Entä jos kieltäytyy? :/

Jätä se jos ei suostu

Vierailija
14/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se jos ei suostu

Kieltämättä tuntuisi vaikealta jatkaa kieltäytymisen jälkeen. Muutama kaverini kosi viime karkausvuonna. Kaksi miestä kieltäytyi. Toinen näistä pareista erosi kieltäytymisen jälkeen. Yksi mies suostui, he ovat yhä kihloissa. Tuntuu siltä kuin miehet eivät suostuisi kosintoihin kauhean usein....

Vierailija
15/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosin viime karkausvuonna. Mies jotain änkytti kauhuissaan. Erohan siitä tuli.

Vierailija
16/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut. Mietin tässä, että pitäisikö vain odottaa miehen kosintaa vai olla itse aloitteellinen. Tämänkään ketjun kokemukset eivät kovin rohkaisevia olleet :D

Vierailija
17/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksanut odottaa karkauspäivään, niin kosin sunnuntai-iltana. Ja myöntävästi se vastasi :D

Vierailija
18/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksanut odottaa karkauspäivään, niin kosin sunnuntai-iltana. Ja myöntävästi se vastasi :D

Oi onnea teille :)

Vierailija
19/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viime vuosi olisi ollut karkausvuosi, olisin kosinut.

Nyt en enää viitsi, menköön tällä järjestelyillä niin pitkään kun on mennäkseen.

Kerran oli karkausvuosi, en edes kosinut mutta sain hamekankaan. Se oli sen tyypin tapa ilmoittaa, että seurustelumme oli tässä :)

Vierailija
20/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosin vuonna 1988, yhdessä ollaan yhä. Tosin ei menty naimisiin ihan heti, mutta muutaman vuoden päästä kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä