Mistä se pitäisi tietää, että kelpaako enää kenellekään?
Ero tuli puoli vuotta sitten. Sen jälkeen aika on mennyt enemmän ja vähemmän uuden rakentamiseen ja aikaa ei ole ollut käydä missään muualla kuin töissä ja harrastuksissa. Baarissa en jaksa rampata. Nyt alkaa tuntumaan siltä, että jaksaisin ihmisiä taas tavata. Lapsia on (ovat myös isällään ) ja ihan normaali nainen olen.
Kommentit (3)
Uskon, että jos itse on valmis kelpuuttamaan jonkun ni-in aina löytyy, myös joku. Toinen asia sitten on kannattaako kenen tahansa ryhtyä parisuhteeseen. Itse ainakin olen mieluummin yksin kuin kenentahansa suhdetta vailla olevan kanssa. Uskon myös, että ihminen joka osaa kysyä itseltään, että minkä "arvoinen on" ja vastata itselleen rehellisesti on paremmat mahdollisuudet selvitä sekä yksin että parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että jos itse on valmis kelpuuttamaan jonkun ni-in aina löytyy, myös joku. Toinen asia sitten on kannattaako kenen tahansa ryhtyä parisuhteeseen. Itse ainakin olen mieluummin yksin kuin kenentahansa suhdetta vailla olevan kanssa. Uskon myös, että ihminen joka osaa kysyä itseltään, että minkä "arvoinen on" ja vastata itselleen rehellisesti on paremmat mahdollisuudet selvitä sekä yksin että parisuhteessa.
Kannattaa muistaa, että naisen sanomana kenellekään tarkoittaa "kenellekään, josta olen itse kiinnostunut".
Eipä sitä tiedä kun kokeilemalla. Treffeille vaan.