Miksi kuukautiset pitää olla vielä vanhalla ihmisellä
Olen yli 40-vuotias, ja mitä minä niillä kuukautisilla vielä teen, kun ei lapsiakaan pitäisi enää tehdä, kun on liian vanha. Vievät vaan yleiskunnon näin vanhalta tosi huonoksi ja väsyttävät. Luulisi, että luonto olisi jo asian hoitanut paremmin, eikä enää yli 40-vuotiaska kiusaisi tällaisilla nuorten ihmisten vaivoilla.
Kommentit (15)
Kyllä olen yli 40 vaikka kirjoitukset vaikuttavatkin 16-vuotiaan kirjoittamilta, olenkohan tullut niin vanhaksi, että jo lapsettaa.
hampaillekaan ei ole tarvinnut tehdä mitään sitten kun oli 13-vuotias. Hammaslääkärissä toki käyn viimeksi viime vuonna, mutta mitään ei ole tehty sitten kun olin 13. Ei ole hampaissa kuin muutama paikka noilta lapsuusajoilta. Eli luusto on aika vahvaa ilmeisesti.
Nyt tajusin että 10v päästä olen jo niin " vanha" ettei mulla enää välttämättä ole kuukautisia!!!
Koska tuo ikä on mulle salakavalasti oikein kertynyt, olen luullut olevani ikinuori ja joutuvani kärsimään kuukautisista... no lopun elämääni. En tiedä kumpi on pahempi olla vanha tai kärsiä kuukautisista!
No ei mulla ennen ollut vanhenemisen pelkoa, mutta olitpa ovela kun sait senkin herätettyä mussa!! Kriisi?!
että perintötekijät ovat ainakin suotuisat. Dementian nyt voin saada ihan muutenkin ilman hormoonihoitoakin.
Poista ap KOHTU, niin pääset kuukautisista! Ei sinun munasarjoja ole mitään syytä poistaa.
kun taas tulee ne, eikö jo edes vanhana saisi jo olla ilman näitä. Kyllä luonnon pitäisi olla hiukan viisaampi.
kyllä minä ainakin sen jo myöntäisin kunhan vain ei nämä vaivat enää kiusaisi.
vaikka 41 olenkin. Eikä isotätini ollut vanha 89-vuotiaanakaan, kunnes sitten kuoli.
Ja kuukautisista; käytän kuukuppia, eikä kuukautisista ole mitään haittaa, tuskin huomaa. Kiva, kun kroppa vielä toimii. En minä lapsia ole tehnyt 12-vuotiaasta tähän asti, ja tuskin sinäkään; suurin osa kuukautisista tulee. vaikkei lapsia aiokaan tehdä ;=)
jos niissä ei ole mitään vikaa. No tulee ne muutkin vanhuuden oireet joskus, vaikka kuinka olisi kuukautiset. Minusta silti myös kaikki hormoonikierukat ovat luonnottomia.