Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pierunainen linjoilla. Kysyttävää?

Vierailija
24.01.2016 |

Ruiks. Kyllä helpotti. Kysy.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans täällä postailen. Ärtyneen suolen oireyhtymä + laktoosi-intoleranssi. Prööp.

Vierailija
2/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelevät naiset on kiihottavia. Pierisittekö mun kalulle jos pitäisin sitä kovana siinä teidän ryppyreijällä kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pierrä, jos osaisit äidinkieltä kunnolla. Ei "ryppyreijällä" vaan -reiällä.

Vierailija
4/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin pierrä, jos osaisit äidinkieltä kunnolla. Ei "ryppyreijällä" vaan -reiällä.

No en mä mitään noin pedanttia yläluokan pierukonetta kyllä kaipaa paasaamaan kieliopeista. Saat paskantaa yksinäs. Hyvästi!

Vierailija
5/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierrään yhdessä, tasatahtiin, tasatunnein. How about?

Vierailija
6/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä mitään noin pedanttia yläluokan pierukonetta kyllä kaipaa paasaamaan kieliopeista. Saat paskantaa yksinäs. Hyvästi!

Tuo snobi ei ollut alkuperäinen pierunainen. Minä olen ap. Rrruiks.

Vierailija
7/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä oonki se toinen, ärtynyt suoli. Sovitaan varmaan samaan keskusteluun, Pupu <3

Vierailija
8/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, tulisinko kuuluisaksi laittamalla pieruvideon youtubeen tai ryhtysinkö pierubloggaajaksi. Harmi vaan, ettei hajuja vielä nykyaikana saa mukaan. Minulla on tosi monipuolinen pieruvalikoima. Tuletko vierailijaksi vai laitatko oman? 

Vierailija
9/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko usein sormen pyllyyn :P

Vierailija
10/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo blogi. www.pierumachine.com/farts

Vierailija
11/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mulle pärjää.

T.Pierumies

Vierailija
12/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo snobi ei ollut alkuperäinen pierunainen. Minä olen ap. Rrruiks.

Ihanaa! Vieläkö pierettää? <3

Vierailija
13/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitettavasti voin helposti kaasuttaa mieheni ja lähes kaikki ystäväni pöydän alle. Ei mikään meriitti, eikä kovin viehättävä piirre, mutta on niin herkkä vatsa. 

Vierailija
14/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä valitettavasti voin helposti kaasuttaa mieheni ja lähes kaikki ystäväni pöydän alle. Ei mikään meriitti, eikä kovin viehättävä piirre, mutta on niin herkkä vatsa. 

Ihanaa olis mukava sekstailla pierun hajuissa. Olisko neidillä tarjota ihan myös sitä oma tekoista suklaatakin? Olen sen verran kova jätkä että uskaltaisin sitäkin haistella ja maistella <3

Vierailija
15/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pystyn sekstailun ajan olla pieremättä. Usein tuntuu orgasmi voimakkaammalta, kun samalla pidättää pierua. 

Vierailija
16/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sekstailin silloisen vakipanoni kanssa,  ja lauetessaan hän vahingossa pieraisi. Oli niin nolona, ettei edes pystynyt tilannetta keventämään. Kiusallinen muisto.

Vierailija
17/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, täällä Menkkapierunainen.

Vierailija
18/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran sekstailin silloisen vakipanoni kanssa,  ja lauetessaan hän vahingossa pieraisi. Oli niin nolona, ettei edes pystynyt tilannetta keventämään. Kiusallinen muisto.

Kerran voi vielä nolottaa. Niin estoton että usein tuntuu kuplintaa kalun varressa. Pikantti lisä on lämmin tuulahdus kasseille. Useimmiten pystyn jatkamaan mutta pari kertaa on nauru vienyt voiton. On kyllä aito nainen kun omat pierunsa väittää minun syyksi.

Vierailija
19/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mun blogini, terkuin Ap

http://pierunainen.blogspot.fi/

Vierailija
20/21 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän