Pierunainen linjoilla. Kysyttävää?
Kommentit (21)
Piereskelevät naiset on kiihottavia. Pierisittekö mun kalulle jos pitäisin sitä kovana siinä teidän ryppyreijällä kiinni?
Voisin pierrä, jos osaisit äidinkieltä kunnolla. Ei "ryppyreijällä" vaan -reiällä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin pierrä, jos osaisit äidinkieltä kunnolla. Ei "ryppyreijällä" vaan -reiällä.
No en mä mitään noin pedanttia yläluokan pierukonetta kyllä kaipaa paasaamaan kieliopeista. Saat paskantaa yksinäs. Hyvästi!
Pierrään yhdessä, tasatahtiin, tasatunnein. How about?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä mitään noin pedanttia yläluokan pierukonetta kyllä kaipaa paasaamaan kieliopeista. Saat paskantaa yksinäs. Hyvästi!
Tuo snobi ei ollut alkuperäinen pierunainen. Minä olen ap. Rrruiks.
Niin, mä oonki se toinen, ärtynyt suoli. Sovitaan varmaan samaan keskusteluun, Pupu <3
Mä mietin, tulisinko kuuluisaksi laittamalla pieruvideon youtubeen tai ryhtysinkö pierubloggaajaksi. Harmi vaan, ettei hajuja vielä nykyaikana saa mukaan. Minulla on tosi monipuolinen pieruvalikoima. Tuletko vierailijaksi vai laitatko oman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo snobi ei ollut alkuperäinen pierunainen. Minä olen ap. Rrruiks.
Ihanaa! Vieläkö pierettää? <3
Mä valitettavasti voin helposti kaasuttaa mieheni ja lähes kaikki ystäväni pöydän alle. Ei mikään meriitti, eikä kovin viehättävä piirre, mutta on niin herkkä vatsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä valitettavasti voin helposti kaasuttaa mieheni ja lähes kaikki ystäväni pöydän alle. Ei mikään meriitti, eikä kovin viehättävä piirre, mutta on niin herkkä vatsa.
Ihanaa olis mukava sekstailla pierun hajuissa. Olisko neidillä tarjota ihan myös sitä oma tekoista suklaatakin? Olen sen verran kova jätkä että uskaltaisin sitäkin haistella ja maistella <3
Kyllä mä pystyn sekstailun ajan olla pieremättä. Usein tuntuu orgasmi voimakkaammalta, kun samalla pidättää pierua.
Kerran sekstailin silloisen vakipanoni kanssa, ja lauetessaan hän vahingossa pieraisi. Oli niin nolona, ettei edes pystynyt tilannetta keventämään. Kiusallinen muisto.
Hei ap, täällä Menkkapierunainen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran sekstailin silloisen vakipanoni kanssa, ja lauetessaan hän vahingossa pieraisi. Oli niin nolona, ettei edes pystynyt tilannetta keventämään. Kiusallinen muisto.
Kerran voi vielä nolottaa. Niin estoton että usein tuntuu kuplintaa kalun varressa. Pikantti lisä on lämmin tuulahdus kasseille. Useimmiten pystyn jatkamaan mutta pari kertaa on nauru vienyt voiton. On kyllä aito nainen kun omat pierunsa väittää minun syyksi.
Täällä on mun blogini, terkuin Ap
Mä kans täällä postailen. Ärtyneen suolen oireyhtymä + laktoosi-intoleranssi. Prööp.