Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen " vehkeen" koko

Vierailija
15.02.2006 |

Naiset pitävät isoista vehkeistä.

Mutta kyllä voi olla eroa myös naisten värkeillä (tai siitä miten ne sitä käyttää). Viime viikonloppuna olin pedissä sellasen yli kolmekymppisen ladyn kanssa ja hän oli kireä kuin mikä:)

Sisäänmeno ei ollut vaikeeta mutta itse aktissa tuntu että pimppi puristui pilin ympäri tosi lujaa -oli lady alla tai päällä.

Vastapainoks on ollut vino pino näitä, joilla alapää tuntuu tosi väljältä -vaikka en mielestäni ole ihan prinssinakki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen sit tietää että on tarpeeksi " tiukka" ? Mun mies ei varmasti kuuna päivänä tuu kommentoimaan yhtään mitään. Sillä on itsellä kyllä tosi iso, mutta mistä mä tiedän että oonko mä sit vaikka liian löysä? Reenaan kyllä lantionpohjalihaksia päivittäin ja kävelen niiden kuulien kanssa edes takasin. Mutta mistä sen tietää? Ihan oikeesti.

Vierailija
2/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaapas miehet kuvitella vääntävänne vaikkapa peräaukostanne semmonen yli neljän kilon vauvanpötkäle, sen jälkeen valvovanne joka yö n.vuoden verran ja pian aloittaa sama rumpa alusta...ja sit täs kaiken valvomisen ja imetyksen ym. takkuamisen keskellä pitäs vielä jaksaa huolehtia itsestään...juu-u, tekemistä on.Itselläni ei tämmöses koliikki ja allergiahelvetis riittäny voimat itsestäni huolehtimiseen.Monesti äiti joutuu luopua omasta ajasta kun lapsia tulee ja mies jatkaa harrastuksiaan lähes normaalitahtiin...

Nyt vasta kun nuorimmainen on 3,5 vuotias on alkanut vähän löytyä aikaa ja voimia palauttaa itseään kuntoon.

Toiseksi, naisilla on erilaiset värkit siinä missä miehilläkin.Luonto luonut ja perimäkin vähä vaikuttaa.

Voinhan tässä ylpeillä semmosella että nuorempana sain lukittua mieheni lähes jumiin itseeni...vaan eipä onnistu vielä, täytyy jatkaa harjoittelua.Mies ei ole kertaakaan synnytysten jälkeen valittanut ja seksielämä senkun paranee vuosi vuodelta.

Onhan se totta asialle on naisilla jotain tehtävis, mutta miehilläpä ei juurikaan.Hähhäh hää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koittakaapas miehet kuvitella vääntävänne vaikkapa peräaukostanne semmonen yli neljän kilon vauvanpötkäle, sen jälkeen valvovanne joka yö n.vuoden verran ja pian aloittaa sama rumpa alusta

Onko tapahtunut ihme? Nainen on synnyttänyt peräaukon kautta. Tää pitää saada uusimpaan Seiskaan!

Vierailija
4/7 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onhan se totta asialle on naisilla jotain tehtävis, mutta miehilläpä ei juurikaan.Hähhäh hää.

Testaappa tuota hähättelyäsi miehelläsi.

Kerro hänelle että naisen värkille on jotain tehtävissä mutta miehesi värkille ei. Sitten hähättele siihen paskasesti päälle.

Miehesi kommentti?

Vierailija
5/7 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole törmännyt moisiin koskaa

onkohan edes aitoja???

Vierailija
6/7 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulat käytössä vuodesta -98 asti

Vierailija
7/7 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin tämän treenauskuulien avulla jo monta vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän