Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa itsestänne pimeitä puolia joita et kertoisi kenellekkään muulle

Vierailija
24.01.2016 |

Paitsi tietenkii mulle :D, no ei siis kertokaa sellaisia joita et kasvotusten kellee kertoisi. Jotain tekemisiänne tms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä joskus nuorempana kiihotuin tupakasta. Ja jossain kohtaa keksin että voisin lähtä pyöräilemään ja katselemaan tupakoivia ihmisiä.

Saatoin ajella tuolla ties miten pitkään ja se toi mulle mielihyvää. Tuntui että fetisdi vain paheni kuin aloin tehdä tuota.

No sitten aloin keksiä muuta tekemistä ja se jäi.

Vierailija
2/7 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta en ole kertonut kelleen.

- 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. No välillä tulee "fantasioitua" miten kostaisin raiskaajalleni, jos siiis ikinä joutuisn raiskatuksi.

En mä kai mitään pahaa oikeasti tee (?)... :) Välillä kyllä myyn seksiä ja harrastan seksin osalta kaikkea rohkeampaa, jota en tutuille voisi kertoa.

Vierailija
4/7 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavin rupiani auki uudestaan ja uudestaan. Joskus voin jopa tervettä ihoa lähteä raapimaan jotta siihen tulisi rupi jota sitten repiä auki.

Vierailija
5/7 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlailen kaikkia mielisairauksia muuten vaan. En tiä kyllä onko tää mitenkään pimeetä tms.? Mut tää on kyllä aika pimeetä jo; googlailen kaikkia mieltä järkyttäviä sairaita kuvia ja tositarinoita vaikka oon herkkis, ehkä haluan vaan saada itseni tolaltaan ja muistuttaa kuinka helppoa on oma elämä vaikkei koskaan tiä mitä tuleman pitää. :) aika pimeetä touhua!

Vierailija
6/7 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan pimiä.

T. Vappu

Vierailija
7/7 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni nousevat pystyyn, silmissäni mustenee ja itken verta, kun joku kirjoittaa "kenellekkään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi