Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun 21v-kehitysvammainen poika leikkii vielä leegoilla

Huolestunut äiti
22.01.2016 |

Olen äitinä huolissani tästä :( Pitäisikö minun ottaa pojaltani leegot pois sillä ikää hänellä on tosiaan 21-vuotta eikä hän mitenkään ERITTÄIN vaikeasti vammainen ole, ammattikoulukin käytynä luovin kiinteistö puolella =) Mietin vain että olen äitinä päästänyt pojan liian helpolla, sillä hän tuntuu muutenkin olevan vähän liian herkkä ja "pumpulissa kasvanut"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 29-vuotias,kahden lapsen äiti ja harrastan myös leegojen kokoamista.Myös ilman lapsia.Tutustu hieman aiheeseen nii huomaat ettei se ole pelkästää lasten juttu,vaan päinvastoin monin tavoin kehittävä harrastus.

Vierailija
2/4 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin leikin välillä legoilla vaikka olen 40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakentelen välillä, jos saan mahdollisuuden! :)

n26

Vierailija
4/4 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut äiti kirjoitti:

Olen äitinä huolissani tästä :( Pitäisikö minun ottaa pojaltani leegot pois sillä ikää hänellä on tosiaan 21-vuotta eikä hän mitenkään ERITTÄIN vaikeasti vammainen ole, ammattikoulukin käytynä luovin kiinteistö puolella =) Mietin vain että olen äitinä päästänyt pojan liian helpolla, sillä hän tuntuu muutenkin olevan vähän liian herkkä ja "pumpulissa kasvanut"

Kysy häneltä tekeekö legot ja niillä leikkiminen hänet iloiseksi/onnelliseksi

Jos:

Kyllä: mene peilin eteen ja sano itsellesi, että olet onnistunut äiti

Ei: keskustele poikasi kanssa legoista ja keksikää yhdessä asioita mikä tekee hänet iloiseksi/onnelliseksi