Minun 21v-kehitysvammainen poika leikkii vielä leegoilla
Olen äitinä huolissani tästä :( Pitäisikö minun ottaa pojaltani leegot pois sillä ikää hänellä on tosiaan 21-vuotta eikä hän mitenkään ERITTÄIN vaikeasti vammainen ole, ammattikoulukin käytynä luovin kiinteistö puolella =) Mietin vain että olen äitinä päästänyt pojan liian helpolla, sillä hän tuntuu muutenkin olevan vähän liian herkkä ja "pumpulissa kasvanut"
Kommentit (4)
Minäkin leikin välillä legoilla vaikka olen 40v
Mä rakentelen välillä, jos saan mahdollisuuden! :)
n26
Huolestunut äiti kirjoitti:
Olen äitinä huolissani tästä :( Pitäisikö minun ottaa pojaltani leegot pois sillä ikää hänellä on tosiaan 21-vuotta eikä hän mitenkään ERITTÄIN vaikeasti vammainen ole, ammattikoulukin käytynä luovin kiinteistö puolella =) Mietin vain että olen äitinä päästänyt pojan liian helpolla, sillä hän tuntuu muutenkin olevan vähän liian herkkä ja "pumpulissa kasvanut"
Kysy häneltä tekeekö legot ja niillä leikkiminen hänet iloiseksi/onnelliseksi
Jos:
Kyllä: mene peilin eteen ja sano itsellesi, että olet onnistunut äiti
Ei: keskustele poikasi kanssa legoista ja keksikää yhdessä asioita mikä tekee hänet iloiseksi/onnelliseksi
Olen itse 29-vuotias,kahden lapsen äiti ja harrastan myös leegojen kokoamista.Myös ilman lapsia.Tutustu hieman aiheeseen nii huomaat ettei se ole pelkästää lasten juttu,vaan päinvastoin monin tavoin kehittävä harrastus.