Mikä on teidän mielestä sopiva summa teinin farkkuihin?
16v tyttö haluaisi jotkut doctor denimit, maksaa 50e. Mielestäni 20, korkeintaan 30e on ihan sopiva hinta tuon ikäisen farkkuihin. Kuinka paljon teillä laitetaan? Sanoin että jostain henkkamaukasta saa ihan hyviä 30 eurolla mutta merkki on ilmeisesti tärkeä... Huoh.
Kommentit (17)
Poika ostaa farkkunsa Jack and Jones liikkeestä, maksaa n. 80e. Minusta se on ok hinta. Ostetaan 1-2 vuodessa. Ostaisin 50 euron farkut jos lapsi haluaa ja tarvitsee uudet housut.
Hei nyt ihan oikeasti. Millaisia farkkuja sä käytät? Toki merkkikin maksaa mutta laadukkaisiin farkkuihin kannattaa oikeasti satsata. Ymmärrän ettei teini halua kulkea yhdessä pesussa pilalle virttyneissä ja haalistuneissa rytkyissä.
Kirppikseltä voi löytää uudenveroisia merkillisiä muutamalla eurolla.
40 e, koska herttoniemessä on tehtaanmyymälä, josta saa levikset siihen hintaan.
Pakko sanoa uskollisena dr denimien käyttäjänä, ettei 50e farkuista ole todellakaan paljon... Laadukkaat ja hyvät ovat olleet. Sen sijaan nää hm yms. menee hetkessä pesussa pilalle.
50€ on sopiva hinta. Haikeana kaipaan ed. teinin legginssiaikaa.. Oli meinaan halpaa hommaa.
max 200 e, jos on oikeesti hyvät. 20e farkuista ei saa kuin pahan mielen, kun ovat parin kuukauden päästä kulahtaneet pilalle.
16v on useimmiten aikuisen kokoinen eikä kasva enää, joten toki saman verran kuin aikuisen farkkuihin. Paljonko käyttäisit omiisi?
Dr. Denimit on ihan eri luokkaa kun jotkut H&M:n rytkyt. On joustavat ja istuvat eivätkä sellaiset puristavat, ahdistavat ja epäistuvat niinkuin suurin osa H&M:n housuista. Suosittelisin panostamaan vaatteisiin joissa teinillä on hyvä ja rento olla.
Noin 80 euroa. Mutta tyttäreni ei ole ikinä sellaisia ostanut, vaan henkkamaukasta 20 euron. Sais se sen 80 euroakin :D
Joku 80e kipuraja, mutta ei monia niin kalliita. Olen kuullut että nuo Dr. Denimit kuluvat heti ja väri lähtee, en tiedä kannattaako ostaa. Ilmeiesti kuitenkin mukavat päällä. Mutta ehkä samantien kannattaisi satsata kunnon merkkiin...
Mulla oli teininä myös just jotain halppisrytkyjä, mutta suutuin vanhempien nuukailuun ja aloin varastaa äidiltäni uusiin vaatteisiin. Varastaminen oli toki väärin, mutta niin myös äitini toiminta. Hänellä oli aina todella kalliit merkkivaatteet ja minun piti ostaa omani halppisketjuista ja kirppareilta, vaikka rahaa hänellä oli kuin roskaa.
Dr. Denimit ei ole kovin kestäviä. Aika ohutta kangasta ovat. Kyllä mä mielummin maksan vaikka 100e sellaisista laadukkaista, mitkä kestävät useamman vuoden, kuin pari kymppiä sellaisista mitkä kestävät muutaman kuukauden.
Olen kyllä itse ostanut lindexistä 20e farkut ja on olleet kovassa käytössä 3 vuotta, että halvalla voi saada myös hyvää.
Kannattaa siis kiinnittää huomiota materiaaliin, nykyisin monet housut ovat todella ohkasia ja sen takia eivät kestä kauaa. Ovathan ne tietty mukavat päällä kun joustaa.
Mä ostin 7. luokkalaisena joillain (synttäri?)lahjarahoilla ehkä 70€ farkut ja kyllä niitä sitten käytinkin siihen asti kunnes jäi pieneksi ehkä 4 vuoden päästä. Porukoiden mielestä ehkä 0€ oli sopiva hinta vaatteelle ja niitä ostettiin esim Vapaa-Valinnasta, sitten ärsytti kun ne ei istunu ja varmaan huonon istuvuuden takia kului ja hajosikin nopeesti.
Omasta kokemuksesta siis voisin sanoo että kannattaa vaikka mielummin ostaa se yks pari kunnollisia 'neutraaleja' farkkuja vuodessa, niistä on paljon ilosempi kun jostain kertakäyttösistä rytkyistä eikä hävetä vaikka oliskin vaan ne yhdet.
Aikoinaan levikset maksoi hurjat 500mk mutta niitä saikin yhdet vuodessa jos silloinkaan. Että riippuu kuinka usein teinille farkkuja ostetaan.
no 70 euroa on hyvä yläraja.itelläni on hyvät 130 euron ja ne on menny jo monta vuotta.