Tyhmä kysymys, mutta mulla on viikon päästä synttärit eikä kukaan ole puhunut mitään. Luulen että ne ei muista/halua muistaa :(
Siis sulla on tasan viikon päästä synttärit, ja haluaisin parin kaverin kanssa istua iltaa ja juhlistaa niitä. Se vaan tuntuu tyhmälle kun nähtiin eilen porukalla ja kukaan ei maininnut tai udellut järjestänkö jotain kun synttärit on tulossa. Kun toisella kaverilla on sitten viikko mun jälkeen synttärit ja siltä kauheasti kyseltiin että järjestääkö se mitään muuta silloinkaan ei kukaan puhunut mun synttäreistä. Pitäisikö mun vaan avata suuni ja itse järjestää, vaikka tuntuu ettei toisia kiinnosta...
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Järjestä vaan. Joulun jälkeisiä synttäreitä ei muisteta niin hyvin ja voi olla, että tuo toinen kaveri oli mainostanut niitä omiaan etukäteen.
Mitään isoa en ajatellut järjestää (täytän 23v), mutta tuntuu tyhmältä kun toisen kaverin synttärit muistettiin ja oikein vaadittiin että pitäisi eikä kukaan edes sivulauseessa sanonut: mites Minna kun sillä on aikaisemmin synttärit, pidätkö jotain? Voi olla että olen herkkä, mutta loukkaa vähän kun ei muisteta, varsinkaan kun tämän viikon päästä täyttävän kaverin kanssa on pidetty yhteiskekkereitä, eikä sekään sanonut mitään asiasta...
Ap
Jos ne järkkää sulle yllätysjuhlat?
Mut pidä vaan pirskeet, jos haluat juhlia. Voihan olla, ettei ne kaverit nyt jostain syystä muistanu sun juhlapäivää/ehkä ovat jostain saaneet sen käsityksen, ettet haluakaan juhlia tänä vuonna..?
Kuulostatkin aika lapselliselta. Miksi et kutsu ystäviäsi jos haluat pitää synttärit? Perinteisesti se kai menee niin päin että sinä päätät mitä teet ja kutsut ihmisiä jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne järkkää sulle yllätysjuhlat?
Mut pidä vaan pirskeet, jos haluat juhlia. Voihan olla, ettei ne kaverit nyt jostain syystä muistanu sun juhlapäivää/ehkä ovat jostain saaneet sen käsityksen, ettet haluakaan juhlia tänä vuonna..?
Yllätyssynttäreitä ei ole tulossa, kaveripiirini on aika ennaltaarvattava siinä mielessä. Ja vaikka olisi yllätysjuhlat, luulisi että "kulissin vuoksi" silti kysyttäisiin aionko pitää juhlat.
Meillä on ollut tapana juoda silti vähintään kahvit jos ei mitään oikeita juhlia järjestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatkin aika lapselliselta. Miksi et kutsu ystäviäsi jos haluat pitää synttärit? Perinteisesti se kai menee niin päin että sinä päätät mitä teet ja kutsut ihmisiä jos haluat.
Tänään olisi tarkoitus kutsua, mutta tulee jotenkin vähäpätöinen olo kun ei edes muisteta ilman muistusta...
Ap
Enemmän huolestuisin jos pitäisin juhlat eikä kukaan tule paikalle...
Ei kai aikuiset enää juhli synttäreitä, paitsi pyöreitä vuosia? Tai oleta, että kaverit muistavat synttärit?
Onks tää kaveri aiempina vuosina pitänyt jotain isoja pippaloita? Sellaiset jää helpommin mieleen kuin perussynttärit.
Jätän syntymäpäivien vieton lapsille. Oma syntymäpäiväni oli pari päivää sitten, ainoa joka muisti mainita oli oma äiti - hänkin päivää liian aikaisin. En loukkaantunut, vaikkei kukaan muistakaan. Jokainen meistä on tänne syntynyt jonakin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Siis sulla on tasan viikon päästä synttärit, ja haluaisin parin kaverin kanssa istua iltaa ja juhlistaa niitä.
Miksi ihmeessä sinä haluat juhlistaa kavereiden kanssa minun synttäreitä?
Miksei kukaan täällä hetkeäkään funtsaa mitä siansaksaa tuli kirjoitettua...
Just. Täytin pyöreitä taannoin, eikä edes oma mies muistanut niitä synttäreitä. So what. Mitä vanhemmaksi elät, sitä vähemmän ne synttärit meinaa. Sano niille hyvä ihminen itse, äläkä leiki marttyyriä!
Todellakin melko lapsellisen ja itsekeskeisen kuuloista. Ajattelin otsikon perusteella että olet joku teini. "Yhyy, kukaan ei muista mun synttäreitä!"
Voi kyynel sentään. On sulla rankkaa.
Järjestä vaan. Joulun jälkeisiä synttäreitä ei muisteta niin hyvin ja voi olla, että tuo toinen kaveri oli mainostanut niitä omiaan etukäteen.