Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. pidättekö itsenne näköisiä ihmisiä helposti kauniina?

Vierailija
22.01.2016 |

Eli onko teillä sellaista, että jos huomaatte 'onpa kaunis', niin henkilö muistuttaakin jollain tavalla itseänne?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin erikoista. Pidän omanlasista piirteistä muilla kauniina, kyllä. Silti meni kaaaauan ennen kuin hyväksyi oman naamansa ja osasi arvostaa sitä. :) Sitä sanotaan, että ihmiset kyllä ihastuu samoihin piirteisiin, kun itsellä on? Olen huomannut, että jokaisella kumppanillani on ollut esim. iso otsa, kuten itsellänikin. Ei sillä, että piirteiden perustella ketään kumppaniksi valkkaa, niin on vain käynyt.

Vierailija
2/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, päinvastoin.

Mutta olen itse punatukkainen ja pidän vaistomaisesti toisista punatukkaisista ihmisistä ensinäkemältä. En välttämättä pidä heitäkään kauniina, mutta he tuntuvat heti jotenkin "tutuilta" eri tavalla kuin blondit tai tummatukkaiset. (Ja värjätyt punapäät tunnistan heti ja suhtaudun heihin hieman säälien.)

Vierailija
4/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa joo. En ole siis mikään superkaunotar mielestäni, mutta olen huomannut että mussa ei ole mitään häiritseviä piirteitä. On suora sopivankokoinen neä, hyvä iho, suurehkot silmät, pitkät mustat ripset ja luonnostaan linnunsiipimalliset kulmat (nypin toki jonkin verran enivei), pitkä paksu vaalea tukka ja söpöhkö suu. Kroppakin hyvä, lantio ja tissit löytyy muttei ylipainoa. Kuulostaa tyhmältä kehua itseä, mutta kuten sanoin, olen ihan tavallisen näköinen enkä koe itseä miksikään päidenkääntäjäksi. Mutta olen onnellinen piirteistäni :)

Vierailija
5/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minä pidän Audrey Hepburn-tyyppisiä siroja naisia tyylikkäinä ja kauniina.

Vaikka muistutan itse varmaan lähinnä Pamela Andersonia vuodelta 1995 (paitsi luomuversiona) :DDD Iso vaalea kampaus, pulleat huulet, isot rinnat jne. Toisaalta en ymmärrä miksi ihmiset haluavat näyttää minulta ja suurentavat rintansa, vaalentavat hiuksensa ja pumppauttavat huulensa. Moni kuvittelee että nuo em. eivät ole minussa aidot. En pidä itseäni kauniina vaan ehkä lähinnä vetovoimaisena.

Vierailija
6/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kysymys. Jos on minun näköinen, mutta harmaahiiri, niin en pidä..jos on minun näköinen, mutta tyylikäs, niin pidän.

Olen kyllä huomannut, että ihmiset ihailee oman näkösiänsä. Minä olen klassinen ja grace kelly on ihanteeni. Olin äimänkäkenä, kun kaverini sanoi maailman kauneimman olevan zeta-jones... Kunnes tajusin, että kaverillani on samanlaiset silmät ja luusto...

Vierailija
7/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin erikoista. Pidän omanlasista piirteistä muilla kauniina, kyllä. Silti meni kaaaauan ennen kuin hyväksyi oman naamansa ja osasi arvostaa sitä. :) Sitä sanotaan, että ihmiset kyllä ihastuu samoihin piirteisiin, kun itsellä on? Olen huomannut, että jokaisella kumppanillani on ollut esim. iso otsa, kuten itsellänikin. Ei sillä, että piirteiden perustella ketään kumppaniksi valkkaa, niin on vain käynyt.

Se on naimanaama

Vierailija
8/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huvittavaa! Nimittäin tuttavapiirin feikkiblondeissa olen huomannut sen että inhoavat muita blondeja ja käyttävät näistä nimeä "tuokin blondattu muija". En taida tuntea aitoja luonnonblondeja paitsi itseni, olen vaaleaihoinen ja letti tuhkanvaalea. Eivät silti pidä minua blondina, mikä on outoa.....

Tuttavapiirin punapäissä olen huomannut sen että tuntevat heti yhteenkuuluvuutta ja lähes salaliittotasolla toisten punapäiden kanssa vaikkeivät tuntisi näitä ennestään.

Brunetit ovat mielestäni aika neutraaleja tuossa suhteessa : )

Vierailija
9/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pidän.. mut mulle on sattunut sellaiset geenit, että muutkin pitävät mua kauniina (isot silmät, paksut luonnonkiharat hiukset, symmetriset kasvot ja luonnostaan urheilullisen näköinen kroppa jne) Ite en kuitenkaan pidä ulkonäköä kovinkaan tärkeänä, ensisijaisesti arvostan kuitenkin sisäisiä ominaisuuksia.

Mut se on hassua, miten vierastan blondeja, niin naturelleja kuin feikkejäkin. Jotenkin vaan on käynyt niin, että mulla ei esim ole yhtään blondia lähemmissä ystävissä. En tiedä miksi, ei tämä ole mitenkään tietoista, eikä mulla ole mitään asennevammaa asian suhteen :)

Vierailija
10/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei. Kyllä mä ainakin myönnän, että oma ulkonäköni on muokkautunut aikojen saatossa minua miellyttävien mm. julkkisten mukaan, ottaen huomioon tietenkin esim. minkälaiset hiukset sopivat kasvoihini ym.. En ole kopio kenestäkään, olen vain yhdistellyt oman tyylini. En tiedä, "ajautuvatko" ihmiset omiksi itsekseen ulkonäöllisesti, luulen, että juurikin julkkisten, kadulla bongattujen kaunottarien vaikutteet, ohjaavat omaa itseä. Mutta kauneus voi olla niin monenlaista, jollakin voi olla niin kauniit kasvot ja hyvä iho, tai hänelle sopiva ihana tyyli, että se saa minut kuitenkin kehumaan/ihastelemaan häntä.

Vierailija
11/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on naimanaama

Miksi alapeukku? Tuo on ihan olemassaoleva termi, sanotaan että yhteensopiva pari muistuttaa kasvoiltaan toisiaan.

Vierailija
12/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
13/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta inhoan itseni näköisten miesten naamoja. Minulla tosin onkin erittäin huono itsetunto.

Vierailija
14/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään alamittaista elefanttimiestä vielä tullut kadulla vastaan. Luulen silti, että vastaus olisi en.

Vierailija
15/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt ihan itseni kopioita vielä ja vaikea arvioida itse kuka näyttäisi samalta kuin itse! Minua miellyttää eksoottiset naiset esim latinot, eteläeurooppalaiset ja arabinaiset. Omaa mieltymystä lähinnä ärsyttää perussuomalaiset naiset ketkä yrittävät tehdä itsestään eksoottisen feikkirusketuksilla, ripsillä, hiuksilla ja värjäämällä hiukset tummiksi. Samoiten luonnolliset blondinaiset ovat kauniita mutta nämä feikkihirvitykset lähinnä oksettavat. Milloin naiset ymmärtävät että ovat kauniita juuri omana itsestään. En tarkoita että hiuksia ei saisi värjätä mutta voi suosia luonnollista lookia esim jos hiukset ovat "maantienväriset" todennäköisesti tumman vaalea tai vaalean ruskea on paremmin kasvoihin sopiva väri kuin keltainen/valkoinen överi blondi tai ihan tummanruskeat/mustat hiukset. Ihan yhtäpahalta näyttää esim tumma arabi nainen joka yrittää näyttää länsimaiselta blondaamalla hiukset epäluonnoliiseksi ja meikkaamalla naaman vaaleaksi. Luonto on yleensä oikeassa ja ihmisen tulisi arvostaa itseään sellaisena kuin on, ei yrittämällä matkia muita!

Vierailija
16/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän usein niitä, joilla on sama väritys kuin itselläni, saman muotoiset silmät ja samanlainen ruuminrakenne. Itseäni en silti pidä. Ehkä siinä on taustalla ajatus, että "tuolta voisin itsekin näyttää". Tai sitten se on vain "tuttu" ulkonäkö, onhan puoli sukuani saman näkösiä.

Vierailija
17/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt ihan itseni kopioita vielä ja vaikea arvioida itse kuka näyttäisi samalta kuin itse! Minua miellyttää eksoottiset naiset esim latinot, eteläeurooppalaiset ja arabinaiset. Omaa mieltymystä lähinnä ärsyttää perussuomalaiset naiset ketkä yrittävät tehdä itsestään eksoottisen feikkirusketuksilla, ripsillä, hiuksilla ja värjäämällä hiukset tummiksi. Samoiten luonnolliset blondinaiset ovat kauniita mutta nämä feikkihirvitykset lähinnä oksettavat. Milloin naiset ymmärtävät että ovat kauniita juuri omana itsestään. En tarkoita että hiuksia ei saisi värjätä mutta voi suosia luonnollista lookia esim jos hiukset ovat "maantienväriset" todennäköisesti tumman vaalea tai vaalean ruskea on paremmin kasvoihin sopiva väri kuin keltainen/valkoinen överi blondi tai ihan tummanruskeat/mustat hiukset. Ihan yhtäpahalta näyttää esim tumma arabi nainen joka yrittää näyttää länsimaiselta blondaamalla hiukset epäluonnoliiseksi ja meikkaamalla naaman vaaleaksi. Luonto on yleensä oikeassa ja ihmisen tulisi arvostaa itseään sellaisena kuin on, ei yrittämällä matkia muita!

Samaa mieltä. En ymmärrä, että miksi niitä hiuksia pitää värjätä luonnottoman värisiksi. Varsinkin nuo keinoblondit näyttävät tökeröiltä ja jotenkin suttuisilta, on oudon näköistä jos on ruskeat silmät ja sitten on blondattu tukka. Se ei vaan toimi kellään. Minua viehättää eniten luonnollisen näköiset naiset, tekotissejä ja täytettyjä huulia suorastaan halveksin. M34

Vierailija
18/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson kaunis?

Vierailija
19/19 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on sanottu muutaman kerran Black Eyed Peasin Fergien näköiseksi, mutta häntä en ainakaan pidä mitenkään erityisen kauniina. Muutenkin julkkikset joihin minua useimmiten verrataan ovat sellaisia useimmiten vaaleahkoja väritykseltään ja hiukan ovelan näköisiä, kissamaiset silmät jne. Itse pidän kauneimpina taas sellaisia suurisilmäisiä ja tummatukkaisia siroja naisia kuten Audrey Hepburn, Alexis Bledel ja Natalie Portman, joten en usko, että pidän itseni näköisiä helposti kauniina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan