Mulle on tapahtunut pari aivan uskomatonta sattumaa viime päivinä
Siis asioita jotka on vaan ihan ihmeellisiä ja epätodennäköisiä, että miten niin voikin käydä. Nyt niitä on tullut oikein rypäs, mutta välillä käy kyllä muutenkin yhtä ja toist. Kunhan totesin. :)
Kommentit (5)
Jos nyt tämän yhden kertoisin. Eräässä paikassa, en nyt mene yksityiskohtiin mikä paikka on kyseessä, eräs nainen käyttäytyi röyhkeästi. Hän etuili minua ja teki sen melko epäkohteliaasti. Tyydyin antamaan viiltävän mulkaisun hänelle, katsoin siis pitkään ja merkitsevästi, jonka vuoksi naisen kasvot piirteineen sekä olemus jäivät kerrasta hyvin mieleeni.
Tähän väliin kerron että on kyse pk-seudusta, joten kansalaisia on paljon. Millä todennäköisyydellä näen seuraavana päivänä kyseisen naisen monikaistaisella autotiellä siten että hän seisoo rikkoutuneen autonsa vieressä (joku jo auttoi häntä), ja minä pysähdyn autollani hänen viereensä liikennevaloihin, käännän katseeni ja tunnistan juuri siksi samaksi naiseksi edellispäivältä! Täällä on noin miljoona ihmistä! Paikka A oli kymmenien kilometrien päässä paikasta B. Erikoinen sattuma, sanoisin! Ja koska minä seisoin niissä valoissa kauan, niin todella täysin varmasti näin että juuri se samainen nainen oli kyseessä.
En usko mihinkään karmaan, sillä usein juuri niillekin jotka eivät vastoinkäymisiä ansaitsisi, tapahtuu jos vaikka mitä kurjaa. En siis usko sellaiseen yhtään, mutta jos uskoisin niin kaipa sen voisi nähdä tuossa.
Ihan vain sattumana tuo oli minusta niin uskomaton, sitä tarkoitin.
En usko, että yhdentekeviä sattumia oikeastaan onkaan. Tai ennen uskoin, mutta sitten tajusin, mikä valtaisa materiaali hukattavaksi olankohautuksella. Niissä oli sinulle viesti :) Se viesti, joka sinulle itsellesi niistä mieleen tulee :)
Älä missään nimessä kerro, mitä nuo asiat olivat. Ei olisi kiinnostanutkaan.