Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 170 cm pitkä ja 62 kg painava. Jouduin sairaaladieetille.

Vierailija
21.01.2016 |

Kohdunpoistoleikkaukseen olen menossa ja patistivat aloittamaan sairaaladieetin kotiin lähetetyssä kirjeessä, jossa oli leikkausaika ilmoitettu. Samassa nivaskassa oli infoa ylipainon haitoista leikkauksen ja kuntoutumisen kannalta.

Onkohan toi laihdutusosuus laitettu mulle vahingossa vai kokevatko tuolla sairaalassa mut kovasti ylipainoiseksi näillä mitoilla? BMI:n mukaan olen normaalipainoinen kuitenkin..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko täytyy olla

Vierailija
2/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla virhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo virhe on.

Vierailija
4/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voi olla noin yksinkertainen? TIETENKÄÄN se ei ole sinulle tarkotettu vaan joku tumpelo laittanut sen vahingossa mukaan.

Vierailija
5/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä huomenna soittaa tuonne osastolle että mikä juttu tää dieetti on olevinaan mun kohdalla. Hiukkasen kyllä kieltämättä ihmettelin tuota dieettikehotusta siihen malliin että ei voi olla mulle tarkoitettu. Ap

Vierailija
6/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin puhelimessa että laihduta 5 kiloa, kun kyselin kolesteroleja, jotka olivat 5,4 tjsp. Ei muuta, mut 52kiloo 167 pitkällä ei tarvi laihdutella.

Vierailija
7/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne laittaa varmuuden vuoksi kaikille koko paperinipun. Kirjeitä lähtee paljon kerralla eikä jokaisen tulevan potilaan pituus-painosuhdetta ehdi laskea. Tai sitten lukihäiriö iski ja lähettäjä luuli että painat 92kg.

Vierailija
8/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tuollaisesta. Painoa ja pituutta kysytään yleensä sairaaloiden poliklinikoilla. Soittaisin, jos olisin ap. Tuohan on aivan naurettavaa. 

Vierailija
9/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi!

Jos olet, niin sitten on kaksi vaihtoehtoa: joko se laitetaan automaattisesti kaikille henkilötietoja katsomatta, tai sitten väärään kirjeeseen, tarkistithan että siinä on sinun nimesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme