Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppalistoista

Vierailija
21.01.2016 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta. Oletteko koskaan nähneet jonkun kaupassa lukevan puhelimesta kauppalistaansa.
Minä nimittäin en ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyylää niin paljon muita, mutta itse olen lukenut

Vierailija
2/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joskus kauppalistan puhelimeen tai ainakin muistilistan siitä mitä on puuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyylää niin paljon muita, mutta itse olen lukenut

Sama juttu. Minä tosin luen sen listan älykellosta niin jää kädet vapaaksi. Jos ei ole kelloa, niin katson aina yhden alueen ostokset, laitan luurin taskuun ja alan keräilemaan tavaroita. Eli eipä sitä montaa sekuntia tule puhelin kädessä kaupassa seistyäkään.

Vierailija
4/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luen joskus reseptiä kaupassa että osaan ostaa aineksia

esim jos jotain on tarjouksessa enkä keksi mitä siitä tekisi niin googlaan jonkun reseptin ja ostan loput ainekset

Vierailija
5/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja puolisoni kyylätään K-ruoka -sovelluksen kauppalistaa kännykästä. Se on kätevä, koska muutokset ja lisäykset listassa näkyvät reaaliajassa molempien kännykköissä.

Vierailija
6/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja puolisoni kyylätään K-ruoka -sovelluksen kauppalistaa kännykästä. Se on kätevä, koska muutokset ja lisäykset listassa näkyvät reaaliajassa molempien kännykköissä.

Minulla on sama sovellus ja melkein luulin viime viikolla Prismassa, että siellä haisteltiin, että nyt on väärä app käytössä, kun tuli joku virheilmoitus, kun koitin kauppalistaa avata. :D Mutta aukeni se sitten.

Vierailija
7/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää, mitä joku puhelimestaan lukee? Vai tarkoitatko, että vakoilemme seläntakana, lukeeko muita viestejä tai vaikka uutisia?

Vierailija
8/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää, mitä joku puhelimestaan lukee? Vai tarkoitatko, että vakoilemme seläntakana, lukeeko muita viestejä tai vaikka uutisia?

Tarkoitan sitä, että yleensä näkee paperisen listan ihmisten kädessä kaupassa, mutta harvoin puhelimen. (jos ei puhelua vastaanota yms.)

Vierailija
9/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso lukee usein kännykästä, minä olen vanhanaikainen ja käytän aina paperi listaa.

Vierailija
10/10 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mobiilisovellusta, jossa kauppalista. Mies on tehnyt meille oman, sellaisen joka järjestää ostokset automaattisesti meidän kulkureitille kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi