Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ok?

Anonyymi
21.01.2016 |

Hei, minua askarruttaa "valkovuotoni" tai siksi sitä ainakin luulen.
Koko raskauteni ajan on ollut todella runsas valkovuoto, nyt viikkoja on 28 ja kävin eilen neuvolalääkärillä joka teki sisätutkimuksen ja totesi kaiken olevan kunnossa, mutta eilis aamusta (jo ennen neuvola aikaa) olen tuntenut kun välillä lorahtaa housuihin jotain ja kun menen katsomaan ja pyyhin paperilla niin sellaista vihertävää paakkuista nestettä tulee ulos ja ei paljoa noin teelusikan verran kerrallaan. Ja minua askarruttaa tässä se että, olen valittanut ennenkin jo kolmesti itseasiassa, vihertävästä valkovuodostani joka ei ole eilistä ennen ollut nestemäistä vaan enemmän paakkuista ja emätin tulehdus testit tehty myös kolmesti mutta mitää ei ole löytynyt ja tätä on jatkunut jo viikoista 14 eteenpäin niin onkohan se vihertävä valkovuoto sitä lapsenkinaa lapsiveden mukana vai vain valkovuotoa ja mitä tehdä asialle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi jos ei saa selvää en osaa asiaani paremmin sanoiksi pukea :)

Vierailija
2/2 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

neste tuskin on lapsivettä ja se on varmasti tarkistettukin osana noita tutkimuksia, joita sinulle on tehty. Tulehduksetkin on suljettu pois. Voit näiden suhteen siis olla huoleti.

Monilla naisilla on runsasta valkovuotoa raskauden aikana. Tämä on täysin normaalia.

Valkovuodon laatua seurataan neuvolassa jokaisella käynnillä ja terveydenhoitaja ottaa tarpeen mukaan tulehdusnäytteet, jos tilanne sitä vaatii.

Tuollainen väriltään ja koostumukseltaan erikoisen oloinen valkovuoto taitaa vain olla sinulle ominnaista näin raskauden aikana. Seuraa sitä kuitenkin kuten tähänkin asti ja jos siinä alkaa olla pahaa hajua tai se runsastuu entisestää, ole yhteydessä neuvolaasi, jotta terveydenhoitaja on tietoinen muutoksista.

Mukavaa loppuraskautta sinulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi