Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että lopetan seksin haluamisen ja mies pettää

Vierailija
21.01.2016 |

Olen 22-vuotias nainen. Olen aina ollut halukas ja nauttinut seksistä suuresti, olen kokeillut erilaisia asioita. Pelkään että vanhana lopetan seksin haluamisen. Palstallakin aina on näitä pihtarikänttyjä, en halua sellaiseksi, haluan haluta seksiä ikuisesti.
.
Lisäksi olen parisuhteessa ja ahdistaa, kun kaikkialla sanotaan miten pitkässä parisuhteessa mies aina pettää. Ja tiedän sellaisia tapauksia tosi elämästäkin henkilökohtaisesti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon realistisempi pelko on se, että mies lopettaa seksin haluamisen.

Vierailija
4/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun alkaa mahaa tulla niin mieskuntokin laskee samalla, toisaalta ketäpä nyt löysää munaa haluaisi.

Vierailija
5/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä miestä pettämästä, aina ne jonkin syyn keksii. Yksikään mies ei ole ollut minulle uskollinen. Miehet on pohjimmiltaan täysiä sikoja.

Vierailija
6/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele se niin, että jos joskus niin käy ettet enää halua, niin luultavasti päätös tuntuu silloin itsestäsi hyväksyttävältä.

Vähän sama kuin nuorena pelko siitä, että joskus eroaa. Ja vanhemmiten ajattelee, että jos niin käykin, se varmaan on järkevä ja parhaalta tuntuva ratkaisu.

Vierailija
7/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei nainen halua, johtuu yleensä siitä miehen toiminnasta tai toiminnan puutteesta. Elättäjä-kodinkone-lastenhoitajanainen harvoin sohvanpohjamiestään haluaa. Ei hätää, nainen kyllä haluaa siinä tilanteessa muita miehiä ja, koska miehet ovat niin helppoja, se ei ole ongelma.

Vierailija
8/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit tuomita pettämisen, jos itsekin haluat seksiä? Sanot heti uudelle kumppanille: jos et saa tarpeeksi seksiä, mene vieraisiin, kunhan kerrot mulle ensin. Problem solved, se ei ole enää pettämistä.

Siis oikeesti, kaikesta voi näköjään nykyään tehdä ongelman.

Vierailija
9/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aloittaja on 22 v...paljon on vielä elämässä opittavaa..

Vierailija
10/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ap on jo matkalla sinne: hänen aloituksensa oli pihtarikäntyistä ja vieraissajuoksijamiehistä ahdistumista ja kaksi ensimmäistä viestiään up...up...!

Vierailija
11/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohta 30 vuotta sinua vanhempi eikä haluissani vielä näy mitään laantumisen merkkejä. Olen kyllä sinkku, joten en ole ehtinyt kyllästyä yhteen ainoaan mieheen, kun olen voinut aina vaihtaa tarvittaessa. Joten jos haluttomuus alkaa painaa, kannattaa vilkaista, onko se haluttomuuden syy siellä aamukahvipöydän toisella puolella. ;)

Vierailija
12/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän itsekästä. Onneksi en ole joku tyhmä seksikiimoissani pyörivä sinkku, vaan kykenen sitoutumaan.

Vierailija
13/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerän itsekästä. Onneksi en ole joku tyhmä seksikiimoissani pyörivä sinkku, vaan kykenen sitoutumaan.

Mikä nyt on itsekästä?

Vierailija
14/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan hankkia elämään muutakin sisältöä kuin parisuhde.

Vierailija
15/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jos elämässä on eri osa-alueita, ei voi surra kun yksi niistä ei toimi?

Vierailija
16/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pettämisessä sitten olisi niin kauheaa, jos et kerta itse enää haluaisi seksiä? Eihän se silloin ole sulta pois.

Vierailija
17/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan voi harrastaa seksiä miehesi kanssa vaikka sinua ei halutakkaan ?

Vierailija
18/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Ymmärrä kirjoitti:

Miksi et vaan voi harrastaa seksiä miehesi kanssa vaikka sinua ei halutakkaan ?

Tämä todella kovaa. Minulla ja miehellä oli ongelmia seksin kanssa - miehen ei vain tehnyt mieli. Pidimme juttelutuokion ja kirjoitin ajatuksiani ylös. Mies ymmärsi ja laittoi itsensä likoon tekemällä aloitteen sittenkin. Kesken puuhien hän ähisi että tätäkö mä en muka oo halunnu. Nyt ukolla jöpöttää jos vain tulee lähellekään. Kyse oli vain tottumisesta seksittömyyteen ja sen ihanuuden unohtamisesta.

Vierailija
19/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tätä sanontaa inhotaan, mutta voi lapsikulta, olet niin nuori vielä, että sinun ei pitäisi ajatella tällaisia asioita! Miksi ihmeessä pistät nuoruuttasi hukkaan pohtimalla jotakin tulevia mahdollisia haluttomuuksia tai pettämisiä? Mitä muuta pelkäät? Miksi et elä tätä päivää ja käytä sitä hyödyllisesti? Itketkö miehellesi näitä asioita? Onko hän samanlainen teinipoika myös? Onko hän muuten pettämiseen päin kallellaan? Sinuna pistäisin nyt kiireellä jäitä hattuun ja vaihtaisin takaisin nuoruusvaihteelle. Teet itsestäsi vainoharhaisen ajatuksinesi.

Vierailija
20/20 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ja parisuhteeseen muutakin sisältöä kuin seksi.