Sain työpaikan, palkka 2950€ ja puhelinetu
Kommentit (18)
Mikä työ, jos saa udella? Ja missä päin Suomea? Onnea:)
Onnea!! Ihana lukea hyviä uutisia.
Toi on bruttopalkka? Noh kai jostain on aloitettava. Itse juhlisin vasta koeajan jälkeen.
Onnea! :) Toivottavasti uusi työsi on kiinnostava ja työkaverit ovat mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Toi on bruttopalkka? Noh kai jostain on aloitettava. Itse juhlisin vasta koeajan jälkeen.
niin, tuollaisella sun kaltaisella asenteella kun töihin menee, niin ei tosiaan kannatakaan juhlia kuin vasta koeajan jälkeen, jos sinne saakka ikinä pääsee...
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ! Positiivisuus ja kannustaminen kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että netto. Mä en kyllä silloinkaan välttämättä ääneen sanoisi, .. Ehkä kyseessä eka työpaikka? Tai sitten ei niin haastava työ..
Onnea! Mikä sun työnkuva/ammatti on?
Kunpa joskus saisi itsekin noin hyväpalkkaisen työn:) Tällä hetkellä ammattia (4,5v koulua) vastaava työ ja rahaa ei ole koskaan.
Insinööri? Mieheni sai saman palkan vastavalmistuneena insinöörinä :) Nillittäjille tiedoksi, nykyään vastavalmistuneiden insinöörien palkka on n. 2600-2700e. Kokemuksella ja lisäkoulutuksella voi sitten uran aikana nousta palkka huomattavastikin.
Toista meillä hoitoalan ihmisillä: mun peruspalkka on 2400e/kk ja tähän lisät päälle. Ikälisät tulevat jossain vaiheessa, mutta vaikka kuinka kouluttautuisin, en hoitotyötä tekemällä pääse varmaan koskaan yli 3000e ansioihin. YAMK tai maisteriopinnoilla ja hallinnolliselle puolelle siirtymällä ehkä, mutta mä haluan tehdä kliinistä työtä enkä ''pyöritellä papereita''.
Lisillä mäkin voin päästä ihan kivoihin tuloihin, mutta se tarkoittaa vähemmän yhteistä aikaa viikonloppuisin ja iltaisin, tai sitä että nukun huonosti (=yövuorot).
Onnea työpaikasta! :)
Onnea työpaikasta =)