Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömän kuivat huulet.

Vierailija
20.01.2016 |

Onko olemassa huulirasvaa, joka oikeasti auttaisi kuiviin huuliin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepanteenii yöks ja blistexii päivisin.

Vierailija
2/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla auta mikään huulirasva, joten rupesin laittamaan öljyä huuliini (rypsi/avokado/oliivi), ja huulet on vihdoin vuosien halkeilun jälkeen taas pehmeet ja terveet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen on paras kuiville huulille

Vierailija
4/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bepanthen on paras kuiville huulille

Mulla aktivoituu Bepanthenista jostain syystä huuliherpes :( -ap

Vierailija
5/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carmex.

Vierailija
6/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo auttanut yksikään kokeilemani rasva. Ei bepanthen eikä kookosöljy. Eli kaipaisin myös vinkkiä.

Vierailija
7/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on hyvä sana.

Vierailija
8/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy. Sitä voi käyttää rohtumien lisäksi kaikkeen muuhunkin. Kuten lemmikkien polkuanturoihin, jalkojen kovettumiin, hiuksiin jne.

Vierailija
9/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bevita. Auttoi mulla kun mikään muu ei auttanut. On samantyyppistä kamaa kuin Eucerinin Aquaphor. Laitan myös hilseileville silmäluomille. Pelasti mun talven.

Yöksi kunnon kerros niin on aamulla ehjä ja sileä iho.

Vierailija
10/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locobase repair on toiminut mulla hyvin. Yleensä riittää kun laittaa kerran aamulla ja kerran illalla, näin pahimpana pakkasaikana joskus lisäksi päivällä kerran. On myös tosi riittoisaa.

Vierailija
11/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne rasvat auta jos niitä rohtuneita kohtia ei kuori pois. Eli aamuin illoin öljyä ja sokeria sekasin, hierotaan hellästi huulia ja pyyhitään pois, öljyn voi jättää vaikuttamaan. Päälle paksu kerros rasvaa.

Vierailija
12/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku ihmisen on allergisia huulirasvojen sisältämille aineille. Mulla meni todella kauan ennen kuin tajusin, että kuulun tähän luokkaan, mutta luin siitä kerran artikkelin jostain allergiasivudtolta. Huulirasvat siis ei paranna mun huulia ollenkaan, vaan pahentaa halkeilua. Saman tekevät monet huulipunat ja kaikki valkaisevat tai "mikro-granuuleita" (mitä niiden sitten onkaan tarkoitus tehdä) sisältävät hammastahnat.

Tämän huomaa sillä tavalla, että sinnittlee viikon ilman mitään huulirasvaa. Jos halkeilu helpottaa, huulirasvaa ei kannata ottaa enää uudelleen käyttöön. Tilannetta voi ehkä parantaa myös paljon rasvaista kalaa ja vähän suolaa sisältävällä ruookavaliolla. Kannattaa lisäksi välttää tomaatteja ja persikoita.

Jos on joku flunssa tms, jonka takia mun on joskus tilapäisesti pakko hoitaa huulia jotenkin, sivelen niille varovaisesti uriagen "suojaavan kalvon muodostavaa" ulkoiluvoidetta.

Vierailija
13/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blistex tuubi

Vierailija
14/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on atooppinen iho ja olen testannut yli 30 huulirasvaa, kalliita, halpoja, keskihintaisia. Vaikka en muutoin Body Shopin tuotteista välitä, niin heidän e-vitamin huulirasva on pelastava enkelini. Kiitos äidin tulin kokeilleeksi sitä. Aivan käsittämätön huulirasva, todellakin ainoa joka pitää huulet pehmeinä ja sileinä. Markettihuulirasvoja saatoin aikoinaan tunkea huuliini pari kertaa tunnin sisällä, silti huulet olivat koppuraiset ja järkyttävän näköiset. Minä vannon että tuo huulirasva toimii, kadut loppuikäsi jos tajuat kokeilla sitä vasta 10 vuoden päästä.

Vierailija
15/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin kosmetiikkavalikoimasta löytyvä Jane Iredale-sarjan huulirasva auttaa mulle! On aika kallis, 17-18€ normaali huulivoide. Sisältää ainakin appelsiiniöljyä. Ihan mahtava, avun huomaa heti! Mulle ei auta bepanthen eikä kookosöljy. Locobasen repair auttaa jonkin verran, mutta ei pärjää tälle!

Vierailija
16/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Locobase repair on toiminut mulla hyvin. Yleensä riittää kun laittaa kerran aamulla ja kerran illalla, näin pahimpana pakkasaikana joskus lisäksi päivällä kerran. On myös tosi riittoisaa.

Minäkin suosittelen lämpimästi. Kaikki on kokeiltu läpi, tämä on ollut ylivoimaisesti paras apu talvella.

Vierailija
17/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi suosittelen ulkoisen rasvauksen oheen myös sisäisesti nautittuja omega-valmisteita, minulla yleisesti atooppiseen ihoon auttanut Iho-Omega -niminen valmiste. Huulten ja ihon kuivuminenhan on yleensä merkki siitä, että keho ei saa tarvitsemiaan aineita, eli kannattaa panostaa sisäisen buustauksen kautta myös ongelman ennaltaehkäisyyn eikä hoitaa pelkkää oiretta.

Vierailija
18/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen rasvaus myös mukaan. Esim. vehnänalkioöljy, kookosöljy, voi. Vettä unohtamatta.

Vierailija
19/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aivan törkeen kuivat huulet ja ostin Blistexin jonkun tehokosteuttavan rasvan. (tuubissa, puristetaan sitä voidetta ).

TODELLA hyvä tuote. Kuivat koppura -huulet parantui ihan hetkessä.

Vierailija
20/20 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin Honey Trap on ainoa, joka itsellä auttaa. Löysin tuon joskus 5-6 vuotta sitten, enkä vaihda pois. Lisäksi huulten kuorinta kerran pari viikossa iltaisin öljyn ja sokerin sekoituksella ja päälle huulirasva yöksi.

Bepanthenit sun muut vaan kuivattaa itsellä ja lisäksi maistuu pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän