Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makaan itkien lattialla enkä jaksa tehdä mitään

Vierailija
20.01.2016 |

Mulla ei ole energiaa enää. Olen fyysisesti ja psyykkisesti lopussa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, oiskohan syytä mennä lääkäriin? Vaikka päivystykseen, jos oot ihan tööt. Ei tarttekaan jaksaa, mutta apua on saatavilla.

Vierailija
2/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on vienyt voimasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piteletkö älypuhelintasi käsissäsi kun merisaukko vai makaatko mahallasi ja kirjoittelet lattiaa vasten?

Vierailija
4/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat vielä marista täällä niin ei sulla asiat ihan niin huonosti ole.

Vierailija
5/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lomaa.

Nuku, syö, lepää ja käy lenkillä.

Vierailija
6/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, oiskohan syytä mennä lääkäriin? Vaikka päivystykseen, jos oot ihan tööt. Ei tarttekaan jaksaa, mutta apua on saatavilla.

Mitä mä sanoisin siellä? Mussa ei ole näkyvää vikaa. Ap

Vierailija
7/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä on vienyt voimasi?

Raiskaus, mun pienten sisarusten varaäitinä toimiminen, stressi koulusta koska siihen ei oo aikaa. En enää jaksa. Ap

Vierailija
8/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä mitä kaikki muutkin päästään rikki menneet sanovat: en kykene enää tekemään mitään, itken, elämä tuntuu mahdottomalta, olen hajalla, en tunne enää mitään, en tiedä mitä tehdä, on paha olo, on pakahduttavan paha olo, en tunne mitään, en voi kuin itkeä, en pysty edes itkemään. Vai luuletko että esim. kaikki psykiatriset poliklinikat hoitavat vain ihmisiä joilla on näkyviä vikoja, esim. jalka murtunut ja sen takia vähän paha mieli?

Psykiatrinen poliklinikka:

"Poliklinikoilla tarjotaan hoitoa mm. vakavista mielialahäiriöistä, ahdistuneisuushäiriöistä ja persoonallisuushäiriöistä kärsiville.

Hoitoon hakeudutaan lääkärin lähetteellä. Poliklinikoilla ei ole päivystysvastaanottoa.

Toimintaan sisältyy tutkimus, hoito ja kuntoutusmahdollisuuksien arviointi. Palvelut ovat käyttäjille maksuttomia lääkärinlausuntoja lukuun ottamatta. Hoitomuotoja ovat lääkehoito, yksilö- ja perhetapaamiset sekä ryhmähoito."

Vierailija
9/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska paska. Jaksat kuitenkin kirjoitella tänne.

Vierailija
10/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä mitä kaikki muutkin päästään rikki menneet sanovat: en kykene enää tekemään mitään, itken, elämä tuntuu mahdottomalta, olen hajalla, en tunne enää mitään, en tiedä mitä tehdä, on paha olo, on pakahduttavan paha olo, en tunne mitään, en voi kuin itkeä, en pysty edes itkemään. Vai luuletko että esim. kaikki psykiatriset poliklinikat hoitavat vain ihmisiä joilla on näkyviä vikoja, esim. jalka murtunut ja sen takia vähän paha mieli?

Psykiatrinen poliklinikka:

"Poliklinikoilla tarjotaan hoitoa mm. vakavista mielialahäiriöistä, ahdistuneisuushäiriöistä ja persoonallisuushäiriöistä kärsiville.

Hoitoon hakeudutaan lääkärin lähetteellä. Poliklinikoilla ei ole päivystysvastaanottoa.

Toimintaan sisältyy tutkimus, hoito ja kuntoutusmahdollisuuksien arviointi. Palvelut ovat käyttäjille maksuttomia lääkärinlausuntoja lukuun ottamatta. Hoitomuotoja ovat lääkehoito, yksilö- ja perhetapaamiset sekä ryhmähoito."

Mä en ole päästä rikki.Ap

Vierailija
11/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä on vienyt voimasi?

Raiskaus, mun pienten sisarusten varaäitinä toimiminen, stressi koulusta koska siihen ei oo aikaa. En enää jaksa. Ap

Ei sun tartte jaksaa yksin, nuo ovat isoja asioita. Jos käyt koulua, niin voit mennä puhumaan olostasi ja tilanteestasi kuraattorille tai koulupsykologille. Jos et halua jutella heille, voit varata ajan terveyskeskukseen lääkärille ja pyytää lähetettä eteenpäin. Jos asut pk-seudulla tai muussa isossa kaupungissa, niin niissä on nuorille tarjolla paikkoja joihin voi vain kävellä sisään ja puhua turvalliselle ihmiselle elämästään. Jos olet itsekin alaikäinen tai nuori, niin voit ottaa yhteyttä lastensuojeluun ja kertoa perheesi tilanteesta. Jos et lainkaan tiedä mitä tekisit tai on vaikea mennä mihinkään, niin soita auttavaan puhelimeen ja juttele aikuiselle, jotta voitte yhdessä pohtia mitä kannattaisi tehdä: http://www.helsinkimissio.fi/nuorten-kriisipiste

Vierailija
12/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mene lääkäriin ja anna lääkärille lappu. Voit vaikka kirjottaa siihen paperiin näin:

"Mulla ei ole energiaa enää. Olen fyysisesti ja psyykkisesti lopussa. Makaan itkien lattialla enkä jaksa tehdä mitään.

Raiskaus, mun pienten sisarusten varaäitinä toimiminen, stressi koulusta koska siihen ei oo aikaa. En enää jaksa."

Saat apua, usko siihen! Toinen asia minkä voit tehdä, niin hae apua sisaruksillesi. Hekin ansaitsevat apua, kuten sinäkin. Sitä apua saat sosiaalityöntekijältä, jos kerrot hänelle asiat rehellisesti. 

Vierailija
13/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole päästä rikki.Ap

Kuule, jos olet kokenut raiskauksen ja joutunut toimimaan vanhempana omille sisaruksille (eli teidän vanhemmillanne on jotain pahasti viala), niin mitä todennäköisimmin olet päästä rikki. Siitä kertoo myös olosi, eli et kykene muuhun kuin makaamaan lattialla ja itkemään. Koulukin stressaa, koska kehosi ja pääsi työskentelevät aivan muiden asioiden kanssa kuin tavallisen arjen ja normaalin koulunkäynnin kanssa. Sinun pitää päästä puhumaan jonkun turvallisen aikuisen kanssa ja sinun pitää voida kertoa rehellisesti ja suoraan elämäntilanteestasi.

Vierailija
14/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä on vienyt voimasi?

Etkö osaa suomenkieltä? Vitun juntti.

Vierailija
15/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
16/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun elämässäsi on monta asiaa samaan aikaan, se olisi liikaa kenelle tahansa!

Sinä tarvitset apua raiskauksen käsittelyyn.

Sisarustesi hoitoon.

"Äidittömyyteen"

Koulutyöhösi.

Tuskin sinulla mitään mielenterveydenhäiriötä on, nuo olosuhteet vaan nujertavat. Apua voi silti saada mielenterveystoimistosta, koska siellä saa keskusteluapua, ja sinun täytyy päästä purkamaan tuo raiskaus ja syyt miksi joudut hoitamaan sisaruksiasi. 

Vierailija
17/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 Ap

Vierailija
18/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joudut hoitamaan sisaruksiasi? Asutko vielä kotona? Missä (missä tilassa) vanhempasi ovat?

Vierailija
19/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vollotus, nouse ylös lattialta, ja lähe lenkille.

Vierailija
20/29 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joudut hoitamaan sisaruksiasi? Asutko vielä kotona? Missä (missä tilassa) vanhempasi ovat?

Asun, ja äiti on aina töissä tai tapaamassa miehiä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän