Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa voimaa erota

Vierailija
19.01.2016 |

Olen ollut vuosia on-off-suhteessa, tullut kymmeniä kertoja "jätetyksi" ja kohdelluksi kuin kasa ilmaa (ja pahimmillaan kuin kasa paskaa).

Nyt kävelin viimeisen riidan jälkeen ulos. En vihaa häntä, joten haukkuminen ei anna voimaa erota. Rakastan ihmistä, joka hän sisimmältään on. Olen oppinut inhoamaan kuitenkin kuorta, jonka elämä hänestä on muovannut - itserakkaan ja itseään kaikelta mahdolliselta raivokkaasti suojelevan. Hän yritti satuttaa haukkumalla narsistiksi. Luin kuvauksen mitä narsismi oikein tarkoittaa, ja niskakarvani nousivat pystyyn. Liian monta kohtaa täsmäsivät häneen. :(

Olen ollut pari päivää tavoittamattomissa. Mistä löydän voiman olla palaamatta takaisin? Mistä sinä löysit, saman kokenut?

Olen lähtenyt aiemminkin, mutta palannut aina takaisin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tuollaisen ihmisen viedä sinulta enää yhtäkään vuotta.

Toivon, että löydät voimia olla palaamatta takaisin. Valitettavasti en osaa, miten sen teet.

Vierailija
2/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain voimaa, kun poistin kaikki yhteystiedot, aloin ajatella kaikkea ikävää, jota oli minulle aiheuttanut. Opettelin arvostamaan itseäni ja nyt  tasan kuukautta myöhemmin olen vahvempi ja vapaampi. Iloni on palannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän voimaa Sulle <3

Vierailija
4/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh..sama juttu :(

Vierailija
5/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta, kuin että älä tee samaa virhettä kuin minä..jäin aina vaan kunnes kaikki päättyi siihen että mies löysi toisen naisen.

En suosittele kenellekään, miksi en itse pitänyt itsekunnioitustani ja häipynyt ennenkuin vielä särjin sydämenikin kaupan päälle! Aikaa vasta kuukausi minulla erosta, mutta voin nyt jo paljon paremmin!

Ekat 2 viikkoa tuijotin seinää ja olo oli todella tuskainen. Siitä se lähti sitten helpottamaan enkä enää palaisi kirveelläkään vaikka mies tulisi oven taakse rukoilemaan.

Voimia!! <3 Tee se päätös.

Vierailija
6/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kykene yksineloon ja tuo omituinen sisimmän rakastaminen.

Vierailija
7/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voima tulee lopulta itsestään, ei kenenkään antamana, tarjoamana, vaatimana yms. Toivottavasti sinulle se tulee nyt. Mulla kesti vuosia päästä eroon, onnekseni näin kuitenkin kävi. Joskus se raja tulee vastaan, ja totea nyt, että sun raja tuli vastaan tällä kertaa.

Et palaa takaisin.

Vierailija
8/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tarvittais :/

Vierailija
9/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mielikuvaharjoitteita. Kuvittele naru sinun js miehen väliin, ota sakset ja leikkaa tuo naru poikki. Kirjoita lapulle kaikki se paska mitä mies on sulle tehny ja polta se hitaasti ja nautinnollisesti. Lämmitä sauna, hanki saunavihta ja tee puhdistumisriitti. Vanha sinä ja vanha elämäsi peseytyy lauteilla ja uusi sinä ja uusi elämä syntyy. Vietä paljon aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa, pidä itsesi kiireellisenä.

Vierailija
10/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastat enemmän yhteisiä muistojanne kuin ihmistä jollainen hän nykyään on, on aika päästää irti. Jäämällä huonoon suhteeseen vahingoitat vain itseäsi. Voimia, ansaitset paljon parempaa <3

Vierailija
12/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee mielikuvaharjoitteita. Kuvittele naru sinun js miehen väliin, ota sakset ja leikkaa tuo naru poikki. Kirjoita lapulle kaikki se paska mitä mies on sulle tehny ja polta se hitaasti ja nautinnollisesti. Lämmitä sauna, hanki saunavihta ja tee puhdistumisriitti. Vanha sinä ja vanha elämäsi peseytyy lauteilla ja uusi sinä ja uusi elämä syntyy. Vietä paljon aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa, pidä itsesi kiireellisenä.

Edellä todella hyvä neuvo. Erityisesti tuo, että kirjoitat paperille kaiken sen pahan, mitä mies on sinulle tehnyt. Näet sen konkreettisesti ja teet sitten itseäsi kunnioittavan päätöksen, että sanoudut irti tuollaisesta kohtelusta.

Saatat olla läheisriippuvainen, jos sinun on vaikea olla palaamatta. saisitko apua esim. työterveyspsykologilta tai perheneuvolasta. Tutkailepa tuota läheisriippuvaisuutta, tunnistatko itseäsi niistä piirteistä.

Voiman löydät itsestäsi. Rakasta itseäsi niin kuin lähimmäistäsi. Nyt se on näin päin.

Vierailija
13/13 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa narsismisyytökset, saamasi nimitykset, vähättely ja ikävä kohtelu.

Maailmassa on paljon mukavia miehiä, jotka kohtelevat naisia ystävällisesti ja kunnioittavasti. Miksi annat miehen pilata elämäsi ja nöyryyttää itseäsi? Hän käyttäytyy ikävästi.

Suhteen päättäminen on vaikeaa, mutta jatkossa sinulla on vapaus elää arvoistasi elämää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän