Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos olisit yksin kotona ja menisit jotain tekemään parvekkeelle ja yks kaks ovi menis lukkoon?

Vierailija
19.01.2016 |

Etkä pääsisi sisälle? Näkisit vain ikkunasta kuinka tumma varjo leijuu huoneesta toiseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin naapureille et hälyyttäkää äkkiä Skepsiksen äijät tänne, ja talkkari päästämään ne sisälle.

Vierailija
2/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä tosta mustasta varjosta, mutta mun 1,5 v lapsi lukitsi mut kerran pakkasella parvekkeelle, jouduin huutamaan kadulla kävelevälle kundille, että soittaa mun miehelle, joka soitti huoltoyhtiöön, ja pysi, että joku tulee vapauttamaan mut.

Olinkin unohtanut ton jutun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä tosta mustasta varjosta, mutta mun 1,5 v lapsi lukitsi mut kerran pakkasella parvekkeelle, jouduin huutamaan kadulla kävelevälle kundille, että soittaa mun miehelle, joka soitti huoltoyhtiöön, ja pysi, että joku tulee vapauttamaan mut.

Hyvä, että minä sitten muistutin sinua siitä :D t.ap

Vierailija
4/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En IKINÄ mene parvekkeelle ilman, että tarkistan että avain on taskussa. Siskollani oli tapana lukita minut milloin minnekin. Näin ne sisarukset valmistavat aikuisuuteen ja oikeaan maailmaan.

Vierailija
5/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi samalla tavalla, mutta onneksi pihalla käveli yksi naapuri, joka kävi hakemassa toisen naapurin, jolla oli yleisavain. Se eka naapuri oli sattumoisin kotona käymässä päivällä ja toka piti ylityövapaata, muuten olisi tullut pitkä odotus. Kammo kyllä jäi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi