Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ensimmäisenä, kun näet jonkun ihmisen esim. kaupassa erittäin epämuodikkaissa vaatteissa?

Vierailija
18.01.2016 |

-

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti en tunnista erittäin epämuodikasta kokonaisuutta. En tunne muotia, hyvän tyylin kyllä.

Vierailija
2/22 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että: BASTARD!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällä tyypillä saattaa olla omia ajatuksia päässä.

Vierailija
4/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään miten muodikkaat vaatteet ovat, ainoastaan se miten sopivat/istuvat ne ovat.

Vierailija
5/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jos vaatteet mätsää yhteen niin en noteeraa kuinkaan.

6/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaperäinen ja siisti tyyppi, joka pukeutuu, kuten itse tahtoo. Tai sit ihan tavallinen perusjamppa. En kyllä tunnista muotivaatteita, kun en jaksa seurata. Elämässä paljon tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
7/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän syrjäytynyt. Työtön. Köyhä. Mikä on toki väärä ennakkoasenne, mutta helposti tulee niin ajateltua.

Vierailija
8/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olen.

Vierailija
9/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen tyyppi.

Sitä en lähde arvailemaan mikä erikoisuuteen on syynä.

Vierailija
10/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoinen tyyppi.

Sitä en lähde arvailemaan mikä erikoisuuteen on syynä.

9 jatkaa... Mieluvanani oli siis ihminen, joka on suoraan 1980-luvulta olkatoppauksineen ja väljine vaatteineen yms. Muuta "todella ei-muodikasta" en pystynyt kuvittelemaan.

Vierailija
11/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hajuakaan, mikä on nyt muotia. Taidan itse olla sellainen. Koska olen itse epämuodikas, niin siisti ei-muodikas tyyppi voi olla ehkä vähän nörtti, kuten minäkin. Minä olen tyyppi, joka käy vakityössä ja inhoaa shoppailua, joten ostan sen vaatteen, mikä ensimmäisenä tuntuu kivalta päällä. 

-insinöörinainen, vakityö

Vierailija
12/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kappas siinä on toinen ihminen" jos siis ei ole paljon porukkaa kaupassa. Muussa tapauksessa vaikka olisi pinkit vaatteet niin katsoisin, mutta päässäni tuskin syntyisi minkäänlaisia ajatuksia.

Vierailija
13/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kuvan ja nauran mielessäni hiljaa.

Vierailija
14/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin kaikki rikkaat kulkee juuri noin. Se on merkki varallisuudesta. 

Vierailija
15/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyiiy kirjoitti:

Vähän syrjäytynyt. Työtön. Köyhä. Mikä on toki väärä ennakkoasenne, mutta helposti tulee niin ajateltua.

Kuvitteletko sinä ihan tosissasi, että kaikki työssäolevat, varakkaat ja ei-syrjäytyneet välittävät muodista ja viitsivät hankkia joka sesongin mukaiset muotivaatteet? Ei, vaan sivistyneille ja ajatteleville ihmisille kestävä kehitys on tärkeämpää kuin muodikkaisiin vaatteisiin pukeutuminen.

Vierailija
16/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän (ja niin moni muu) käyn kaupassa tallivaatteissa ja voin sanoa, että itsellä ne eivät ole mitään viimeistä muotia olevat kamat vaan saattavat olla 10 vuotta vanhat ja edelleen älyttömän hyvät (ja ehjät!) toki kulahtaneet, mutta ihan sama. Kun omistaa itsetunnon, on aivan sama mitä muut ajattelevat.

Vierailija
17/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla jotain todella erikoista että edes huomaisin. Kiinnitän hyvin vähän huomiota muiden pukeutumiseen.

Vierailija
18/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kiinnitin todella huomiota erääseen mieheen. Moottoripyörävaatetus päällä, saappaat, nahkahousut ja topattu nahkatakki. Pitkä parta ja hiukset. Selässä siivet. Todellinen helvetin enkeli :)

Muuten on yksi lysti mitä muilla on päällä kunhan itselläni on puhtaat ja ehjät vaatteet. Mustana tietenkin.

Vierailija
19/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

Että, oletpa sinä tyhmä.  Kysymysten taso, kertoo esittäjän ajatusten juoksusta.

Vierailija
20/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyiiy kirjoitti:

Jotain tämmöistä...vaikka totuus tuskin on tuo. Jokseenkin kaikki riippuu henkilön omasta asenteesta; jos on pirteä, puhelias ja hyvännäköinen = kiireinen ihminen jolla hyvä itsetunto. Hiljainen, laittamaton ja lihava = työtön, elämän luuseri .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi