Miksei jengi syö palstalla enempi kanaa?
Terveellistä, halpaa ja eettistä!!!!
Hei haloo ihmiset ostakaa kanaa kuulitteko?!!
Kommentit (23)
Eettisistä syistä. Olen kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Eettisistä syistä. Olen kasvissyöjä.
Mäntti
Sylön 6-7 päivänä viikossa. Eiköhän se riitä.
en syö kanaa palstalla, koska elektroninen kana maistuu ihan sammakolle.
Terveellistä joo, halpaa joo, eettistä ei todellakaan ja aiheuttaa ilmavaivoja.
Syökää kalaa ja kasviksia vitun ääliöt. Kana on sitä samaa paskaa kun se sika&nauta paska paskannekin.
Vierailija kirjoitti:
Eniten vituttaa kun kanaa ei saa enää järkevään hintaan ilna sitä vitun paskaa marinaadia... Ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten vituttaa kun kanaa ei saa enää järkevään hintaan ilna sitä vitun paskaa marinaadia... Ällöttävää.
ilman
Vierailija kirjoitti:
siitä tulee maha kipeäksi :(
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se marinoitu kana on ihan saman hintaista kuin marinoimaton, marinoidussa on vain vähemmän kanaa, siksi paketti on halvempi, höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se marinoitu kana on ihan saman hintaista kuin marinoimaton, marinoidussa on vain vähemmän kanaa, siksi paketti on halvempi, höpsö.
Ei ole ikinä jäljellä marinoimatonta kanaa... :d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä jäljellä marinoimatonta kanaa... :d
Silloin kun mä vielä söin lihaa, Prismassa oli aina 700-800 g paketteja marinoimatonta kanaa.
Vierailija kirjoitti:
Halpaa? Ehh...kerrohan mistä saa normihintaan halvalla? Meillä on varaa ostaa kanaa/broileria vain tarjoushinnalla. Esim. viime viikolla oli marinoimattomat kanasuikaleet 700g 4,5e, mutta yleensä toi maksaa siinä yli 7e/pkt., riippuen kaupasta.
Täällä raamattuvyöhykkeellä me syöärähän sikaa.
Itse ostan aina herkutteluiltaan pari pakettia niitä Hot Wingsejä ja sit semmosia hyviä pieniä ranskalaisia. Hirvee nälkä tulee kun ajattelee. Slurps.
Mä tykkään kanasta. Kana on parasta. En ole musta.