Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoi pettäneensä, muutin pois vähin äänin, kuinkas kävi...

Vierailija
18.01.2016 |

Mies kertoi kuukausi sitten pettäneensä minua. Pettäminen on minulle sellainen kerrasta poikki juttu, joten päätin heti siltä seisomalta että mies on entinen. Löysin onnekseni nopeasti ihanan asunnon, jonne vein tavaroitani pikkuhiljaa, myös ostamiani huonekaluja. Mies ei huomannut mitään. Vasta kun olin vienyt viimeiset tavarat, jättänyt lapun ja avaimet keittiön pöydälle tajusi mies minun lähteneen. Joskin siten että jätin lapun torstaina ja mies soitti lauantaina perääni. Ei kuulemma ollut huomannut lappua sitä ennen ja ajatteli minun ottaneen omaa aikaa. No niin otin, loppuelämäksi :D.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas mikä törppö. Onneksi lähdit! Löydät paremman.

Vierailija
2/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mies voi olla noin jurpo. Ja jos on, teit oikean ratkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä paljon huomannut sun muuttoasi tai kaivannut sua. Ajatukset varmaan muissa naisissa koko ajan.

Vierailija
4/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista, ettei huomaa toisen muuttaneen pois? Uskomatona. Anna käytännön esimerkkejä tästä, jotta aukenee paremmin.

Vierailija
5/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraahuudot ja täysi kunnioitukseni! Enpäs ole moisesta urpåsta koskaan kuullutkaan. Yleensä ne vonkaa siinä lähtövaiheessa, kun on jo parin päivän tiskit likaisena, ja kalsongit alkavat tarttua nivusiin.

Kukahan mahtaa tuon mussukan napata kiertoradalta?

Vierailija
6/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista, ettei huomaa toisen muuttaneen pois? Uskomatona. Anna käytännön esimerkkejä tästä, jotta aukenee paremmin.

Luit juuri käytännön esimerkin.

Hyvä, ap! 

Vierailija
7/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan mies voi olla noin jurpo. Ja jos on, teit oikean ratkaisun.

Troilli on AP ei kukaan mies niin jurpo ole tuollaista pettämistään koskaan kertoisi.

Vierailija
8/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesta!

Eipä tuossa suhteessa vissiin hirveesti ollut tunnetta mukana, kun jätkä ei edes huomaa kamojen vähenevän ja saat olla muutaman päivänä kadoksissa, eikä kaipaa. 

Hän taisi halutakin susta eroon ja hyvä niin, että ymmärsin kerrasta.

Vierailija
9/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt trolli

Vierailija
10/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma kuulostaa varsin rasittavalta drama-queenilta kerrasta poikki asenteineen ja siksi ettei saa ukolleen ääneen sanottua että se loppui nyt. Ukko taas ei huomaa moneen päivään mamman häipyneen joten ei kait hirveästi kiinnostanut aiemminkaan.

Kuulostaa varsinaiselta unelmaparilta.