Kohta Uusi Sherlock kakkosella!
Jokohan Sherlock ja John vihdoinkin myöntävät olevansa homoja...
Kommentit (19)
Ikävä kyllä vielä eivät ole ainakaan myöntäneet. Olisi sen aika jo.
Vierailija kirjoitti:
Cumberbabe <3
On muuten saatanan ruma mies.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä vielä eivät ole ainakaan myöntäneet. Olisi sen aika jo.
Niin kauan kuin Moffat on puikoissa, queer baiting ei tuu loppumaan.
Sarjaa on kovasti kehuttu ja rakastan sekä Martin Freemania että Benedict Cumberbatchia, joten annoin ohjelmalle vihdoin mahdollisuuden. Taisin vähän pettyä, tai ehkä odotukset oli liian korkealla. Tuntui jotenkin samojen aiheiden kierrätykseltä kuin Robert Downey Jr:n ja Jude Lawin Sherlock-leffoissa. Tosin se on varmaan odotettavaakin, koska perustuvat samoihin kirjoihin. Odotin silti jotain uudenlaista näkökulmaa. Tuntui myös, että Downey Jr:n ja Lawn välillä oli enemmän sitä bromance-virettä (ja huumoria) kuin Freemanin ja Cumberbatchin hahmojen välillä, mutta ehkä on vaikea sanoa yhden nähdyn jakson perusteella.
Olipas pettymys tämä uusin jakso :/ Ne unikohdat (=sinne 1800-luvulle sijoittuvat) oli jotenkin näyttelemällä näytelty ja koko jaksosta huokui semmoinen fiilis, että se oli vain ollut pakko tehdä uutta tuotantokautta odotellessa. Naisten oikeuksista puhuminen oli ihan kivaa kyllä.
Nro 8, tän erikoisjakson perusteella et voi kyllä vetää koko sarjasta oikein mitään johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olipas pettymys tämä uusin jakso :/ Ne unikohdat (=sinne 1800-luvulle sijoittuvat) oli jotenkin näyttelemällä näytelty ja koko jaksosta huokui semmoinen fiilis, että se oli vain ollut pakko tehdä uutta tuotantokautta odotellessa. Naisten oikeuksista puhuminen oli ihan kivaa kyllä.
Minusta jakso oli hauska
Minusta aivan loistava jakso <3
Nyt pitää odottaa VUOSI seuraavaa :(
Siis tekeekö ne vain kerrain vuodessa yhden jakson? Olen luullut, että kaudessa on kolme jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tekeekö ne vain kerrain vuodessa yhden jakson? Olen luullut, että kaudessa on kolme jaksoa.
Tämä oli vain erikoisjakso. Vuoden päästä tulee 4. kausi, jossa kolme jaksoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cumberbabe <3
On muuten saatanan ruma mies.
No ei se nyt niin ruma ole. Sen ääni on niin seksikäs, etenkin matalalta puhuessaan. Huh .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vain erikoisjakso. Vuoden päästä tulee 4. kausi, jossa kolme jaksoa
Kolmas kausi oli mulle jotenkin pettymys. Ehkä odotin liikoja :D mutta jotenkin toi homovihjailu on jotenkin mennyt pitkälle. Minust se oli alussa ihan hauskaa mutta nyt voisi keksiä jo jitain uutta..
Multa on mennyt ihan ohi! Näkeekö ton vielä jostain?
Vierailija kirjoitti:
Multa on mennyt ihan ohi! Näkeekö ton vielä jostain?
Yle areenasta
Jännittää. On niin odotettu tuota....