Miten tästä eteenpäin?
Alan olla aika finito enkä tiedä enää miten jaksan. Me riidellään niin paljon miehen kanssa, ja viimeisin riita oli jo sellainen että oli aivan hilkulla etten laittanut miestä pihalle. Ainoa syy oikeastaan että hän edelleen on täällä, on vauvamme. Meillä on pieni lapsonen jonka kanssa hän on päivät kotona kun minä olen töissä. Ero on käynyt mielessäni jo aiemminkin mutta asiat on aina saatu sovittua. Nyt en tiedä jaksanko yrittääkään enää. Tiedän että miehen perhe olisi surun murtama jos eroaisimme, omani luultavasti laittaisi tanssiksi.
Perheestämme ei nyt kuitenkaan ollut kyse vaan meistä. Lähinnä minusta, ja vauvasta. Asia on päivänselvä että lapsi jäisi minulle. Se tietäisi kuitenkin sitä että minun pitäisi jättäytyä töistä pois, se ei olisi ongelma lainkaan sillä olen siellä vain hakemassa leipää pöytään niin sanotusti. Mutta, jos irtisanon itseni niin työkkäristähän laitetaan ensimmäisenä karenssi päälle. Ok, voin aina hakea toimeentulotukea, vaan pitääkö sitä sitten maksaa takaisin kun alkaisin saamaan työkkäristä rahaa? Pahoitteluni, en ole oikein sinut alan termistön kanssa.
Jep, lapsi on ensimmäisemme ja opeteltavaa tässä on ollut miehellä ja minulla, molemmat ollaan väsyneitä ja puretaan kiukkumme toisiimme mikä totta kai on väärin. Jotenkin vain tuntuu siltä että seuraava kerta on se mikä kamelin selän katkaisee, se on jo niin murtumispisteessä nytkin. Jos luovutan, voin sanoa että helpolla ei ole periksi annettu.
Kuinka paljon teillä riidellään? Missä vaiheessa se on liikaa?