Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulainen imetti meidän vauvaa!!!

Vierailija
14.02.2006 |

Kävin siis päivällä taloyhtiön pyykkituvalla, viivyin maksimissaan 15 min ja kun tulin takaisin tämä minun tätini istui imettämäsä meidän 3kk.n ikäistä tyttöä. Hänen poikansa on kohta 6kk. Tulipa tosi hämmentynyt ja omituinen olo. Mielestäni se oli jotenkin loukkaavaa ja liian" lähelle tulemista" .En osannut sanoa mitään, nappasin tytön ja menin toiseen huoneeseen jatkamaan syöttämistä.Ei ollut kuulemma kerinnyt edes aloittaa tyttö imemistä, en sitten tiedä olisikokaan?Mutta ajatuksena en kyllä pitänyt. En tosiaan osannut puhua asiasta mitään, pitää miettiä ensin itse mitä sanoo, varmasti tästä vielä keskustellaan. Toki tiedän että äidinmaitoa luovutetaan ja ennen on ollut imettäjiäkin, mutta...jotenkin vain yöök!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissaolon aikana mennä antamaan vauvalle MITÄÄN ruokaa kysymättä vanhemmilta ensin. Ja tuo imettäminen on nyt ihan kaiken huippu! Se ON tosi intiimiä, sitä kautta kulkee myös paljon viruksia ja bakteereita, kuten myös sitä kuonaa, mitä imettävä äiti kroppaansa tunkee (esim. erilaiset vatsanväänteitä ja allergiaa aiheuttavat ruoat, tupakasta ja alkoholista nyt puhumattakaan).

Hatunnosto ap:lle, että pysyit rauhallisena. Itse olisin vetänyt varmaan hirveät pultit saman tien. Älä kuitenkaan anna asian olla, jos se sinua vaivaa.

Vierailija
2/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenikään alkaa imettää jonkun toisen omaa ellei niin olisi sovittu/ olisi hengenhätä...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan serkun äidin pyynnöstä.

Vierailija
4/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tuosta rauhallisuudestakaan niin tiedä, joku kylmä sokki paremmin.Mitä enempi asiaa ajattelen sitä ällömmältä tuntuu. Tosi loukatulta ja revityltä.Miten voiki... eihän se tätini kuitenkaan mitään pahaa tarkoittanut.

t.ap

Vierailija
5/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse imettää, luulisi nimenomaan silloin hänenkin ymmärtävän, miten intiimistä asiasta on kyse.

Vierailija
6/6 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään jos olisit pyytänyt imettämään, mutta ilman lupaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme