Miten lämmitän sängyn ilman kuumavesipulloa?
Tuuletin petivaatteet ja olisi nyt tarkoitus alkaa nukkumaan, mutta peitto on jäässä kun unohdin nostaa sen ajoissa takaisin sisälle. Mitä teen?
Kommentit (23)
Föönaa se! Vaihtoehtona on laittaminen patterin päälle tai jos kylppärissä on lattialämmitys, niin sinne lämpiämään
Ole tekevinäsi lumienkeleitä sängyssä. Lakanat lämpenevät äkkiä. Tai ota kaveri mukaan vällyjen väliin...?
Vierailija kirjoitti:
Ota sinne pari koiraa.
Uunin kautta?
Jos sulla on Esim. tyhjiä muovisia (mieluiten isoja, tyyliin 1,5-2l) limpparipulloja, niin niihin vaan niin kuumaa vettä kuin hanasta tulee ja suljetut pullot peittojen sekaan sänkyyn. Jos haluaa pidemmäksi aikaa lisälämpöä, niin laita tyynyliina tai muu kangaspussi pullon päälle ja peiton alle sängyn jalkopäähän, on lämmin vielä aamullakin. :)
Minä lämmitän sellaisella kuumalla 23 vuotiaalla kollilla. N35
Vierailija kirjoitti:
kissa mahtuu kyllä mikroon paremmin kuin peitto
Minä painan kaukosäätimen nappia ja säädän sängyn lämpötilan mieleiseksi, väliltä +5 (kesällä kätevä) - +48
Helppoa ja nopeaa. Toki sänky moottoireneen, hierontatoimintoineen ja lämpötilasäätöineen maksoi pienen omaisuuden, mutta onpahan mukava sänky pitkäksi aikaa.
Äkkiä se lämpenee kun menet sen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuisi tääkin ilman sitä melaa..
Peitto hetkeksi vaikka sohvan päälle lämpiämään. Pari minuuttia ja on ihan tarpeeksi lämmin.
Pyydä sitä jättämään mela kanoottiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös jenkkilässä joku mikrottanut kissansa ja haastoi firman oikeuteen, joten sen takia ei enää saa kissoja mikrottanut...
Kosteita sänkyvaatteita en laittaisi sänkyyn, ennen kuin ne on kuivattu.
Vierailija kirjoitti:
Sängyn alle?
;)
Vierailija kirjoitti:
...sytyttämään nuotion.
unimaija kirjoitti:
Kosteita sänkyvaatteita en laittaisi sänkyyn, ennen kuin ne on kuivattu.
Miten ne tuolla pakkasessa kastuu?
Vai onko Ap vienyt peiton kuivumaan ulos ja nyt sillä on jääkalikka? :)
Eikö sulla ole mitään muovi- tai lasipulloa? Kauratyyny? Peitto patterin päälle?