Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana Suomi love ❤️

Vierailija
16.01.2016 |

Mä oon taas katsonut ja itkenyt näitä upeita tarinoita. Kyllä suomalaisetkin osaa herkistellä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä näitä tarinoita .. Niin paljon rakkautta ...

Meillä ei mitään, pelkkää kylmää :( dh

Vierailija
2/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pari jäi mietityttämään. Katoin siis tätä boksilta aika paljon jälkeenpäin, ja näiden kohdalla h*motutka kyllä piipitti ihan täpöllä, mutta niin vaan eivät seurustelleet ja toisesta oli tulossa isä (varmaan ihan naisen kanssa?) Näkikö joku? Ihanat tyypit, mutta ihan perushetskulta ei vaikuttaneet:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tama-rakkautta-ilman-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken aina ohjelman läpi. Iskee hirveä haikeus siitä, kun itsellä ei ole puolisoa, jota voisi kylvettää rakkaudessa. Ehkä vielä jonakin päivänä...

Vierailija
4/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso laskenut kuin lehmän häntä. Liikaa tuntemattomia nevöhööd-artisteja ja -kappaleita. Pari viimeistä jaksoa on ollut ihan suoraan sanottuna pettymyksiä.

Vierailija
5/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onhan ne tarinat ihan koskettaviakin, mutta juontajien hehkutus menee välillä överiksi ja tekee ohjelmasta ajoittain vaivaannuttavan.

Vierailija
6/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hymyilytti, kun Venla gaalaa kattelin. Kolmatta kautta suomi love, enkä ollut ikinä aikaisemmin kuullut koko ohjelmasta. Enkä ole kyllä kattonut vieläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän