Ihana Suomi love ❤️
Mä oon taas katsonut ja itkenyt näitä upeita tarinoita. Kyllä suomalaisetkin osaa herkistellä!
Kommentit (6)
Tämä pari jäi mietityttämään. Katoin siis tätä boksilta aika paljon jälkeenpäin, ja näiden kohdalla h*motutka kyllä piipitti ihan täpöllä, mutta niin vaan eivät seurustelleet ja toisesta oli tulossa isä (varmaan ihan naisen kanssa?) Näkikö joku? Ihanat tyypit, mutta ihan perushetskulta ei vaikuttaneet:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tama-rakkautta-ilman-…
Itken aina ohjelman läpi. Iskee hirveä haikeus siitä, kun itsellä ei ole puolisoa, jota voisi kylvettää rakkaudessa. Ehkä vielä jonakin päivänä...
Taso laskenut kuin lehmän häntä. Liikaa tuntemattomia nevöhööd-artisteja ja -kappaleita. Pari viimeistä jaksoa on ollut ihan suoraan sanottuna pettymyksiä.
En tiedä, onhan ne tarinat ihan koskettaviakin, mutta juontajien hehkutus menee välillä överiksi ja tekee ohjelmasta ajoittain vaivaannuttavan.
Hieman hymyilytti, kun Venla gaalaa kattelin. Kolmatta kautta suomi love, enkä ollut ikinä aikaisemmin kuullut koko ohjelmasta. Enkä ole kyllä kattonut vieläkään.
Mä en kestä näitä tarinoita .. Niin paljon rakkautta ...
Meillä ei mitään, pelkkää kylmää :( dh