Ketä juuri nyt tällä hetkellä mietit?
Kommentit (72)
Mun miehen kaverii. Taas. Ja liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tomia. Moi Tomi.
Ei,ei.. Sehän on John Lennon :D
Voice of Finlandin Noelia, 10v suomessa ja puhuu englantia :O
Pitsa miestä milloin se tuo meidän tilaamat ruuat....
Poikaani joka on koko ajan ongelmissa. Aikuinen jo. Koko ajan paha mieli hänen vuokseen. En voi käsittää miten siitä aivan tavallisesta nuoresta tuli tuommoinen. Tätäkö tämä loppuelämä on? Ja ongelmat ovat todella suuria.
Ninniä. Toivon ettei hän satu itseään.
Mummia joka on ollut kuollut, iski ikävä pienesti :/ harmittaa suuresti kun se ei nää nyt kuinka nousin sieltä pohjalta ylös ;( eikä nää meijän poikaa mikä syntyy toukokuussa :(
Itseäni....miten voikin nuoren ihmisen elämä olla tälläistä :( olen tosi yksinäinen eikä elämässäni ole oikeastaan yhtään ihmistä jonka seurasta aidosti nauttisin tai olisi edes joku johon voisin luottaa..vika on joko väärissä ihmisissä tai itsessäni
Useampikin ihminen on mielessä. Eräs 22 vuotias mies on ajatuksissani, samoin eräs toinen mies, joka on ollut ajatuksissani usein jo vuosien ajan.
Työkaveria, jolle ehdotin teatteriinmenoa mutta joka ei ole vastannut viestiini vielä. En enää viitsi soittakaan tähän aikaan.
Annie Lennoxia. Mikä upea lahjakkuus! Mikä loisto ja voima!
Itseäni....miten voikin nuoren ihmisen elämä olla tälläistä :( olen tosi yksinäinen eikä elämässäni ole oikeastaan yhtään ihmistä jonka seurasta aidosti nauttisin tai olisi edes joku johon voisin luottaa..vika on joko väärissä ihmisissä tai itsessäni
Vierailija kirjoitti:
Sannaa
Minäkin sua
Rakasta ystävää. Että onpa ihanaa että hän on olemassa. :)