Jos sanot miehellesi. Tuo minulle kapasta jotain herkkua
mitä hän tuo?
Minun mies toi jugurttia. wtf?
Jätski, sipsit, karkit on herkkua.
Kommentit (26)
Toisi pari pussia karkkia, oon löytänyt toistaiseks kaks karkkipussia joita voin syödä (allergia) joten niitä tois. Ja lakua.
Mies jos pyytäis herkkua niin ostaisin sipsejä + dippejä ja karkkia tai suklaata.
Miehelle pisteet että tuo aina kaupasta mitä pyydän. Välillä käy useammassakin kaupassa jos ei ekassa ole.
Tänään juuri pyysin tuomaan ja toi kartanosipsejä, suklaalevyn ja Somersby-siiderin <3 kyllä hän tietää mitä herkut on.
Se kysyisi että mitä herkkua. Eikä toisi ellen sanoisi.
Meillä oli pieni vauva ja mies lähti käväisemään kaupassa hakemassa itselleen evästä töihin. Pyysin tuomaan minulle jonkun irtopullan. No mies tuli ja oli eväät töihin ja illaksi kolme kaljapulloa mutta ei sitä pullaa. Kysyin eikö tuonut sitä pullaa ja vastaus oli että ei sitä tarvi. Kysyin miksi sitten osti itselleen kaljaa kun minä en kerran tarvi sitä pullaa. Ei vastausta.
Niin ja en ollut läski vaan jo 58 kiloinen 170cm eli ei tarvinnut ajatella minun linjoja ja vielä imetin.
Suklaata varmaan, mutta ei tulisi mieleenikään olla noin epämääräinen. Ja sokerinen jugurtti ei ole herkkua, vaan paska välipala.