Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa jota Gilmoren tytöissä vituttaa Lorelain suhtautuminen vanhempiinsa?

Vierailija
16.01.2016 |

Katselen nyt neloskautta ja tämähän menee koko ajan vaan hölmömmäksi.Onhan noi vanhemmat kuvattu vähän seipään nielleeks mutta en vieläkään oikeen käsitä miksi toi yli ikänen pissis kantaa tota mieletöntä kaunaa vanhempiaan kohtaan.Mun järkeni mukaan osien pitäis olla toisinpäin.Muistaako kukaan muu että olisi ihmetellyt samaa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Se on fiktiota.

Vierailija
2/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jonkun verran. Kun katsoin sitä ensimmäistä kertaa, muistan ajatelleeni, että koska nyt paljastuu mikä niissä vanhemmissa oli niin kamalaa, jotain hirveetä on varmaan tapahtunut. Muttei koskaan paljastunut mitään. Lorelai oli ikuinen teini angtissaan. Tyttärensä paljon aikuisempi nuorelta iältä.

Ja fiktiotahan se on, tiedän. Mutta kiva silti jutella näistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on kyllä outo. Taustana siinä kai on että Lorelei on entinen teiniäitipissis ja välit rikkoutui pahasti äidin kanssa. Nyt asiaa ' kostetaan' äidille vuosikymmeniä. Ei kovin aikuista käytöstä, mutta semmoista se katkeruus ja anteeksi antamatomuus aiheuttaa.

Vierailija
4/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että äiti on potkinnut sen pihalle kun on kuullut raskaudesta mutta päinvastoin hänhän yritti siinäkin olla tukena ja halusi olla osa tyttöjen elämää.Ite Lorelai jätti heippalapun pakkas kamansa ja jätti äitinsä vollaamaan heidän perään.

Vierailija
5/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä Roryn näyttelijä on sarjan huonoin?Vai oliko se hahmo vaan tarkoitettu niin laimeaksi ?Muut olivatkin kyllä loistavia!

Vierailija
6/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et!

Vierailija
7/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sarjalle tehdään jatkoa kun kukaan päänäyttelijöistä ei ole oikein menestyneet.

Minua ärsytti Lorelain naittaminen kahvilamiehelle, ei ollut oikein oikeaa kemiaa. Kahvilamiehelle lakinainen ja Lorelle ex tai se ope.

Vierailija
8/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka mielestä Roryn näyttelijä on sarjan huonoin?Vai oliko se hahmo vaan tarkoitettu niin laimeaksi ?Muut olivatkin kyllä loistavia!

Munkin mielestä tuntui kun olisi vaan lukennut vuorosanansa paperilta.Jotenkin tuntui hassulta että kylän kuumimmat pojat kävivät aina kuumana hänen elottomaan olemukseensa.Olisi kiva nähdä hänet jossain muussa roolissa.

Vierailija
9/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sarjalle tehdään jatkoa kun kukaan päänäyttelijöistä ei ole oikein menestyneet.

Minua ärsytti Lorelain naittaminen kahvilamiehelle, ei ollut oikein oikeaa kemiaa. Kahvilamiehelle lakinainen ja Lorelle ex tai se ope.

Kuka niistä on menestynnyt parhaiten?Vissiin Melissa McCarthey?

Vierailija
10/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorelai on tyylipuhdas narsisti ja rory sen pikkunarsisti, muistatteko miten rory oli ihan oikeassa lorelain mielestä, kun se nussi deania, vaikka dean oli naimisissa, koska "dean is my dean".

Toi koko sarja on niiden narsismia, ja tosi raskasta katsottavaa välillä sen takia, mutta tykkään silti siitä.

Vierailija
11/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rory oli kyllä todella eloton.

Vierailija
12/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän Lorelaita täysin. Varsinkin ne jaksot jossa Rory hoidettiin salavihkaa selän takana asumaan vierastaloon sai mun veren kiehumaan. Emily on kontrollifriikki (ja mä rakastan Emilyn hahmoa!) ja faijaa arvostin kovasti, kunnes Rory esitteli epäkelvon kauppa-apulaisen poikaystävänään, ristus mitä yläluokkaista paskaa.

Vierailija
13/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä edes kiinnostaa tollanen hömppäsarja :D

Vierailija
14/42 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja varsinkin kun aina oli niin tärkeää että oli mukamas niin itsenäinen eikä ikinä pyytäisi vanhemmiltaan rahaa ja aina viimekädessä vanhempien raha kelpasi.Eikä todella enää halunnut mennä vanhemmilleen perjantai illalliselle kun sai velkansa maksettua vaikka äitinsä olisi niin halunnut.Siis niin törkeä muija että meinaa pistää vihaks vaikka satua onkin!

Vierailija
15/42 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammoja!En usko että se sarja on ollut missään muualla niin suosittu kun suomessa.

Vierailija
16/42 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammoja!En usko että se sarja on ollut missään muualla niin suosittu kun suomessa.

Nyt oot kyllä väärässä :)

Vierailija
17/42 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt vertaa jenkkejä ja suomea niin oli varmasti suomessa suositumpi mutta onhan maailmassa muitakin maita missä varmasti gilmoret tunnetaan.

Vierailija
18/42 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän Lorelaita täysin. Varsinkin ne jaksot jossa Rory hoidettiin salavihkaa selän takana asumaan vierastaloon sai mun veren kiehumaan. Emily on kontrollifriikki (ja mä rakastan Emilyn hahmoa!) ja faijaa arvostin kovasti, kunnes Rory esitteli epäkelvon kauppa-apulaisen poikaystävänään, ristus mitä yläluokkaista paskaa.

Mun mielestä nimenomaan se Roryn vierastaloon muuttaminen oli Lorelailta ylireagointia! Ymmärrän että hän halusi Roryn menevän takaisin kouluun mutta mitä niiden vanhempien olisi pitänyt tehdä kun Rory tuli itkien pyytämään apua? Ja lopultahan kaikki meni hyvin vaikka Lorelai ei saanutkaan heti tahtoaan läpi.

Vierailija
19/42 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on siitä, että vanhemmat, ennenkaikkea äiti, hylkäsivät Lorelein kun hän tuli 16-vuotiaana raskaaksi. Äiti on tunnekylmä, suvaitsematon, sovinnainen. Äidille se Uuden Englannin seurapiirinrouvan julkisivun ylläpitäminen on kaikki kaikessa; äitihän ei ole avioliiton aikana tehnyt mitään työtä. Hän on ollut kotona yhden lapsen ja palvelusväen kanssa sillä aikaa, kun mies on tienannut rahaa. Isä suhtautuu äitiin alentuvasti, huokailee, hymähtelee, ei näe eikä kuule äitiä.

Vanhemmat eivät tukeneet tytärtään kun tämä tappeli tiensä nykyiseen asemaansa yh:na, eivät antaneet anteeksi häpeää jonka hän oli heille tuottanut. Nyt molemmat osapuolet ovat kivettyneet tuohon menneisyyden tilanteeseen. Lorelein ja hänen vanhempiensa suhteen kehkeytyminen taitaa olla sarjan pisin sivujuoni. Juonipaljastusten varalta en kerro enempää. :)

Olen katsonut sarjan alusta loppuun kahteen kertaan, pidin siitä kovasti. Pidin tunnekuljetuksia uskottavina ja henkilöistä, jotka olivat aika monisyisiä, rakastettavia ja raivostuttavia vuoron perään ja yhtä aikaa. Tyylilaji on vaikea, mutta käsikirjoittajat onnistuivat pitämään sitä yllä aika taitavasti. 

Vierailija
20/42 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se äiti mitään hyljännyt kun Lorelai pamahti paksuks.Sehän yritti painaa synnytys saliinkin mukaan ja pitää tytöt luonaan asumassa.Eikä voinnut tukea Lorelaita yh:na kun tämä ei halunnut pitää yhteyttä vanhempiinsa.Ollaankohan me kateltu samaa sarjaa laisinkaan?