Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jungnerista eronnut Emilia Poikkeus, 24, haluaa miehen tuovan leivän pöytään: ”En ole kauhean työorientoitunut”

Anteron nuoruusmuistoja
16.01.2016 |

Oikein lompakkoloisen prototyyppi :)

Juu ja minä en ole se palstan "lompakkoloinen" ;)

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1452906481945.html

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole itsekään kauhean työorientoitunut, mutta eipä ole näkynyt jonoksi asti ketään minua elättämään sitten lapsuuden. Ihan itse on pitänyt viitsiä. Mutta onhan se paljon kivempi sanoa, että en ole työorientoitunut kuin että olen laiska, tai saamaton.

Vierailija
2/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kuitenkin lukea se juttu ihan loppuun asti:

"Omasta työstään Emilia ei kuitenkaan suunnittele koskaan luopuvansa, sillä hän myös arvostaa itsenäisyyttä ja taloudellista riippumattomuutta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, sanoo kuitenkin tekevänsä töitä nyt ja jatkossa ja arvostavansa myös itsenäisyyttä ja taloudellista riippumattomuutta.

Vierailija
4/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin "oma ullakkoasunto" Töölössä? Peritty? Vuokralla?

Ja työstään ei luovu. Mitähän tämä Poikkeus mahtaa tehdä, jotta on taloudellisesti kuitenkin itsenäinen vai miten hän asian Iltasanomissa esitti?

Vierailija
5/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole itsekään kauhean työorientoitunut, mutta eipä ole näkynyt jonoksi asti ketään minua elättämään sitten lapsuuden. Ihan itse on pitänyt viitsiä. Mutta onhan se paljon kivempi sanoa, että en ole työorientoitunut kuin että olen laiska, tai saamaton.

No eihän se niin sanonut laiska olevasna, vaan työläinen, että "nauttii" kun saa pitää miehestä "hyvää huolta" kun tämä tuo "leivän" pöytään. Eli työnhakuilmoitus, jossa kertoo palveluksistaan jotka ovat palkkaa vastaan saatavissa.

Vierailija
6/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen oma työ on?

Vierailija
7/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakaupan myyjä 😂

Vierailija
8/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se niin sanonut laiska olevasna, vaan työläinen, että "nauttii" kun saa pitää miehestä "hyvää huolta" kun tämä tuo "leivän" pöytään. Eli työnhakuilmoitus, jossa kertoo palveluksistaan jotka ovat palkkaa vastaan saatavissa.

Varmaan ymmärrät, että tämä on kunnianloukkaus, josta voi tehdä poliisille tutkintapyynnön.

Vierailija
9/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hänen motiivinsa oli raha ja julkisuus. Vai luulitko tosiaan, että nuori nainen kiinnostuu yli 20 v vanhemmasta setämiehestä miehen itsensä takia? Aito kiinnostus suuntautuu luonnollisesti oman ikäluokan miehiin. :D

Vierailija
10/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapailla markkinoilla kun on , pitää mainostaa jotta löytyy uusi

Vierailija
11/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla vaan liian vanha. Pari vuotta nuoremmat on vielä sen verran nättejä että tuollainen järjestely on ihan hinta-laatusuhteeltaan kunnossa.

Vierailija
12/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
13/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultakaupan myyjä 😂

Onko myyjän työ sinusta jotenkin naurettava ammatti? Vain kultakaupan myyjän vai minkä tahansa kaupan myyjän? Näin myyjän näkökulmasta aika loukkaava kommentti.

Vierailija
14/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ymmärrät, että tämä on kunnianloukkaus, josta voi tehdä poliisille tutkintapyynnön.

Kylläpä vitsin murjaisit! :-D

Pakko samaan hengenvetoon ihmetellä mikä joitakin (nuoria) naisia oikein vaivaa... Myisivät varmaan 'sielunsakin' jos joku vaan rahalla ostaisi.

Vierailija
15/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultakaupan myyjä 😂

Onko myyjän työ sinusta jotenkin naurettava ammatti? Vain kultakaupan myyjän vai minkä tahansa kaupan myyjän? Näin myyjän näkökulmasta aika loukkaava kommentti.

Ostetaanko myyjän rahoilla ullakkohuoneistoja töölästä 24 vuotiaana?

Vierailija
16/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos maksaja on joku muu kuin valtio. Tasa-arvoisessa vapaassa maassa kaikki saavat tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
17/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold-digger :)

Vierailija
18/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteron nuoruusmuistoja kirjoitti:

Oikein lompakkoloisen prototyyppi :)

Juu ja minä en ole se palstan "lompakkoloinen" ;)

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1452906481945.html

Noh, eipäs ole tämäkään sitten mikään "poikkeus" muiden naisten joukossa...

Vierailija
19/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostan hattua Poikkeukselle rehellisyydestä tässä asiassa. Näin mahdolliset kosijat tietävät tarkemmin, mitä hän odottaa parisuhteelta.

Ajattelen myös samoin, kuin tuo edeltäjä, että mikäs siinä, jos maksaja on joku muu kuin valtio. Parisuhteessa on kyse tiimistä, joka pyrkii yhdessä maksimoimaan elämänlaatunsa kummankin preferenssejä ja voimavaroja sovitellen. Elämänlaatu on muutakin kuin rahaa, kuten yhteistä aikaa. Vähemmän työorientoitunut nainen sopii mainiosti kumppaniksi esimerkiksi miehelle, joka ei välitä kodin- tai lastenhoidosta. Siinä esimerkiksi ollaan nimittäin kaukana tasa-arvosta, jos molemmat käyvät töissä, mutta nainen hoitaa kodin ja lapset. Parisuhteessa elämisen hyviä puolia sinkkuuteen nähden on juuri mahdollisuus sellaiseen työnjakoon perheen sisällä, josta molemmat hyötyvät ja pääsevät toteuttamaan mieltymyksiään. Tosin varsin monille naisille työ on tärkeää ja antaa henkisesti paljon. Ja osa nauttii ihan muuten vaan sellaisesta "mun rahat ja sun rahat" -meiningistä, kaikki eivät ole niin yhteisöllisiä.

Vierailija
20/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän kuitenkaan huijasi Jungneriakaan vaan älykkäänä miehenä tiesi, mikä on homman nimi. Siksi vei daamikseen linnan juhliin sääntöjen vastaisesti vaikka eivät olleet naimisissa tai edes asuneet yhdessä kirjoilla, mikä on etikettivaatimus. Tiesi että nainen tykkäisi siitä ja kaikki parisuhteet ovat jonkinlaista vaihtokauppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi