Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee Mensa-testi!

Vierailija
15.01.2016 |

Älykkyys on yksi persoonallisuuden piirteistä. Älykkyys on tärkeä ja positiivinen ominaisuus, mutta on olemassa myös monia muita tarpeellisia persoonallisuuden piirteitä, joita älykkyysosamäärä ei mittaa – esimerkiksi ahkeruus, empatiakyky ja tunnollisuus.

Tee Mensa-testi! http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1452828226891.html

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkean äo:n lisäksi minulla on myös hyvä itsetunto.

Vierailija
2/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo Mensan jäsen, sain 5/5, tämä oli helppoa.

Nämä testit olivat todella tyhmiä, eivätkä kuvastaneet Mensan testin kysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuon testin kotona jonka mensa lähetti minullle jotta voi kokeilla kannattaako mennä virallisiin kokeisiin. Liian hyvä tulos ja koska olen työkyvyttömyyseläkkeellä tuli heti mieleen, jotta nehän voi nähdä nuo tulokset ja pistää takaisin johonkin koulutukseen eli en mennyt enkä ikinä mene vaan nautiin eläkkeestäni täysillä.

Vierailija
4/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä alko viestiä satelamaan äkkiä palstalle.

Vierailija
5/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt Mensan nettitestin (ja joukon muita äo-testejä) ja olen älykäs. Jokaisen mukaan kuulun älykkäimpään kahteen prosenttiin.

Valitettavasti olen rajoittuneesti empatiakykyinen, laiska, en kovin tunnollinen ja omaan surkean itsetunnon. :D

Vierailija
6/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖHÖÖHÖ

Vierailija
7/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa AdBlocker sitten pois päältä jos haluatte tuloksen nähdä.

Vierailija
8/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Laittakaa

Ai niin, 5/5, eikä edes mietityttänyt, todella helppo, alle minuutti meni.

Vierailija
9/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5 vaan ja tuntui jotenkin hankalalta, vaikea keskittyä. Pitäisköhän huolestua, kun yleensä olen saanut hyviä tuloksia vastaavista.

Vierailija
10/10 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oikeassa Mensan vanhassa testissä sain 152 ja myös EQ on mitattu korkeaksi. Ei kai ihme, että pomo aina soittaa, kun se vaihtaa firmaa ja pyytää minuakin vaihtamaan sinne. Saman pomon alaisena on kiva tehdä töitä missä tahansa kun on molemminpuolinen luottamus. Taitaa olla hänelläkin korkea IQ ja EQ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi