Onko turvatarkastajan työ syvältä?
Hakevat näköjään turvatarkastajia Helsinki-Vantalle. Saanko katua jos haen ja pääsen?
Kommentit (10)
No, ihan tavis työtä. Toki työnvieroksujalle kaikki hankalaa
Tavallista työtä mukavassa ympäristössä. Se, mikä itseäni otti päähän oli ne työkaverit, joille se oli paskaduunia ja joiden asenne ja työnjälki oli sitten juuri sitä mitä olettaa sai. Muutaman kerran sait syyt niskoilleni, jonka seurauksena vaihdoin työpaikkaa.
Ei kai siinä muuta vikaa ole, kuin että on enimmäkseen seisomatyötä. Ja tietty vuorotyötä, kaikkina viikonpäivinä. Jos ei nuo säikäytä ja muuten kiinnostaa niin hae ihmeessä.
Rankkaa duunia on. Olen tällä viikolla tarkistanut yli 250 hanuri reikää. Välillä unohdan laittaa kumihanskat käteen ja sitten haisee sormet loppupäivän kakalle.
Surkea palkka, asiakkaat ovat syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Rankkaa duunia on. Olen tällä viikolla tarkistanut yli 250 hanuri reikää. Välillä unohdan laittaa kumihanskat käteen ja sitten haisee sormet loppupäivän kakalle.
Nämä hommat kuuluu tullille.
Jos edes kuuluu.
Harmi, ettet ole päässyt koskaan matkustamaan ja viisastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä hommat kuuluu tullille.
Jos edes kuuluu.
Harmi, ettet ole päässyt koskaan matkustamaan ja viisastumaan.
Toistaiseksi ei ole matkoilla tarvinnut osallistua mihinkään kaiveluihin joten ehkä vika on omassa siisteydessäsi tai vaatetuksessasi tai tatuoinneissasi tai vieroitusoireista johtuvassa tutinassasi.
Ilmeisesti on, sen verran tatit otsassa ne on aina ja töykeitä sekä epäystävällisiä asiakkaille.