Ettekö te valkovuodosta kärsivät voi pysyä poissa avokonttoreista menkkojen aikaan?
Nyt olen saanut tarpeekseni tästä yhdestä " tuoksuttelijasta" ! On todella häiritsevää, kun pitäisi tehdä työtä tilassa, jossa yksi haisee alapäälle. Kai siitä voi saada sairaslomaa tms. tai edes oman huoneen?
Kommentit (7)
viestisi.. heh heh.. On se kauheeta tehdä töitä, kun joku haisee alapäälle, heh. Mutta uskon, on varmasti kauheeta..
Vierailija:
Nyt olen saanut tarpeekseni tästä yhdestä " tuoksuttelijasta" ! On todella häiritsevää, kun pitäisi tehdä työtä tilassa, jossa yksi haisee alapäälle. Kai siitä voi saada sairaslomaa tms. tai edes oman huoneen?
" ..niin, että voisinko saada sairaslomaa, kun on valkovuotoa kuukautisten aikana?"
Vai miten ap ajatteli??
Kerro vielä semmonen, että miten sen valkovuodon erotta sieltä kuukautisvuodon seasta?Meinaan vaan, että jos itellänikin on tommonen vika...
ja ripottele niitä ympäri loosiasi.
joko nainen on 1 vko/kk saikul menkkojen takia (tai siis herkkä nokkasen työkaverin takia) tai vaatimas omaa huonetta samasta syystä ku käytös on maisemakonttori...
Mahtais olla pomolla ilme :D
Päivän paras
Vierailija:
että " vittus haisee" , eikohän opi pesemään värkkinsä.