Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on mielummin huonossa suhteessa kuin sinkku

Vierailija
14.01.2016 |

Naiset hokee usein lausetta "olen mielummin sinkku kuin huonossa suhteessa". Miehillä menee asia yleensä juuri toisinpäin, eli on huonossa suhteessa mielummin kuin sinkkuna. Syynä tähän on se, että naiset tekevät 80% eropäätöksistä ja että naisilla on varaa valita mistä valita. Miehet joutuvat usein olemaan sinkkuja useita vuosia ennen kuin löytävät seuraavan naisen. Naisilla on usein suhteen päätyttyä jo uusi mies kuvioissa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla naisella on varaa valita ja se on mies joka yleensä on jo suhteessa kun eroaa..

Vierailija
2/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee, paitsi jos on joku ruma ihrakasa löysine vattuineen kuten eka kommentoija ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet odottaa että löytyy uusi ja sitten on vasta uskallusta lähteä huonosta suhteesta. Munatonta.

Vierailija
4/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa suhteessa mies kohtelee yleensä naista palvelijana/lastenhoitajana, huonossa suhteessa nainen joutuu olemaan palvelija/lastenhoitaja. Kyllähän sitä mies sitten mieluummin huonoonkin suhteeseen jää ja naisen elämänlaatu taas nousee erotessa.

Vierailija
5/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika monta miestä jotka eronneet vasta kun uusi nainen on kuvioissa.

Vierailija
6/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo alkulause näyttäisi olevan totta, mutta sitten tästä en ole niin varma: "Miehet joutuvat usein olemaan sinkkuja useita vuosia ennen kuin löytävät seuraavan naisen. Naisilla on usein suhteen päätyttyä jo uusi mies kuvioissa.". Minusta nimittäin usein naiset on valmiita olemaan vaikka loppuikänsä yksin mieluummin kuin huonossa suhteessa, ja moni onkin. Itse esim. olen ollut 8 vuotta eron jälkeen sinkkuna, eikä haittaa vaikka koskaan ei löytyisi miestä. 

Ja minusta yleisempää miehillä tuokin että haetaan uusi kumppani ennen kuin lähdetään vanhasta suhteesta. 

Vierailija
7/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on paljon nopeammin eron jälkeen uusi suhde. 

Ihan tilastollinen fakta tämä!

Vierailija
8/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon ainakin yksin ennemmin kun huonossa suhteessa.Tunnen kyllä muita miehiä jotka on suhteessa vaikkei edes pidä puolisostaan sanotaan vaan tyyliin"no se oli ainoo joka huoli mut,hullu se on mut ei mahda mitään" ja lapsetkin tehtiin velvollisuudesta.

Vierailija
9/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla naisella on varaa valita ja se on mies joka yleensä on jo suhteessa kun eroaa..

Ai niinkö tosiaan? Ei kyllä meidän tuttavapiireissä. Mies jää yksin ja vaimot menee pian uusiin naimisiin.

Vierailija
10/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eihän naisten puheita pitäisi tilastoida vaan tekoja...

Vierailija
11/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö tosiaan? Ei kyllä meidän tuttavapiireissä. Mies jää yksin ja vaimot menee pian uusiin naimisiin.

Riippuu varmaan paljon missä asuukin. Esim. jossain pienellä paikkakunnalla missä miehiä on yleensäkin paljon naisia enemmän, varmasti helposti käy juuri noin että mies jää yksin, kun taas naiselle on ottajia vaikka kuinka. Kun taas Helsingissä vaikka, jossa on naisista ylitarjontaa, helposti käy toisinpäin. Keski-iässä yksin jäänyt mies voi  huomata että hän onkin sinkkumarkkinoilla kuumaa valuuttaa, mutta nainen taas deittaillessaan helposti törmää kaikenlaisiin ylettömän nirsoiksi oppineisiin "kaljamaharehjakkeisiin", jotka tietävät että heillä on varaa valita ja vaatia.

Vierailija
12/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ap:n mielipide ei pidä paikkaansa.

Vierailija
13/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan paljon missä asuukin. Esim. jossain pienellä paikkakunnalla missä miehiä on yleensäkin paljon naisia enemmän, varmasti helposti käy juuri noin että mies jää yksin, kun taas naiselle on ottajia vaikka kuinka. Kun taas Helsingissä vaikka, jossa on naisista ylitarjontaa, helposti käy toisinpäin. Keski-iässä yksin jäänyt mies voi  huomata että hän onkin sinkkumarkkinoilla kuumaa valuuttaa, mutta nainen taas deittaillessaan helposti törmää kaikenlaisiin ylettömän nirsoiksi oppineisiin "kaljamaharehjakkeisiin", jotka tietävät että heillä on varaa valita ja vaatia.

Miehiä on aina enemmän sinkkuina, eli tilanne ei mene missään toisinpäin. Isoissakin paikkakunnilla miehiä on paljon sinkkuina. Ja maahanmuuttajista suurin osa on miehiä, jotka lisäävät miesten sinkkuutta. Sekä se, että naiset seurustelevat myös usein niiden pieneltä paikkakunnilta olevien miesten kanssa.

Vierailija
14/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä on aika vaikeeta tasokas mies löytää eron jälkeen!

Vierailija
15/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo puhe että nainen voi valita. Mulla ei ole ollut koskaan minkään näköistä miestä, ikää jo 35+. Olen ihan tavallinen, kiva, nätti, hoikka, puhelias, työssäkäyvä nainen ja en ole miestä saanut, koska ne miehet ovat aina suhteessa. Joko huonossa tai sitten varattuina jo säätävät uuden kanssa. Miehet menee tähän putkeen viimeistään kolmekymppisinä. Yhdelläkään työpaikalla, jossa olen ollut ei ole ollut yli 30v sinkkumiehiä, mutta naisia sitäkin useampi. 

Vierailija
16/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkaisitko tilaston?

Vierailija
17/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme Helsingissä! Ehkäpä sitten nämä tuntemani naiset ovat niin kiinnostavia tapauksia että ovat uuden pian löytäneet ja saaneet lisää lapsiakin uuden aviomiehen kanssa.

Vierailija
18/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, ja huonossa suhteessa. Tosin on tässä suhteessa jotain hyvääkin. Täytyy rehellisesti myöntää että mieluummin olen kuitenkin tässä huonossa suhteessa kuin sinkkuna. En todellakaan usko että mulla olisi valinnanvaraa jos tästä lähtisin. Hyvin suurella todennäköisyydellä olisin sinkku lopun ikääni. Valitsen siis kahdesta pahasta pienemmän eli onnettoman suhteen.

Vierailija
19/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaisitko tilaston?

Eihän tähän keskusteluun ole linkattu tilastoja muidenkaan väitteistä.

ohis

Vierailija
20/20 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet odottaa että löytyy uusi ja sitten on vasta uskallusta lähteä huonosta suhteesta. Munatonta.

Nk alfamiehet eivät odota että on uusi ennenkuin uskaltavat erota! Tietävät että löytävät uuden kun ovat itse siihen valmiita. Muuta seuraa löytyy sitä ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi