Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tehdä kohteliaasti miehelle selväksi etten ole kiinnostunut

Vierailija
13.01.2016 |

Puolituttu mies alkoi spammaamaan meilejä kuukausi sitten. Kysyy kaikkea maan ja taivaan välillä ja selostaa välillä omia juttujaan. On nyt alkanut lähettelemään kuviaan ja kaiken huippu oli tänään tullut kuva kyseisestä herrasta kalsarisillaan.

Suutuin niin maan perkeleesti ja laitoin meilin heti roskakoriin ja tyhjensin roskakorinkin. En todellakaan ole antanut missään vaiheessa ymmärtää, että olisin kiinnostunut hänen seurastaan ja tämänpäiväisen jälkeen ei tunnu oikein luontevalta kommentoida mitään kohteliaaseen seurustelutyyliin.

Tämä ihminen laittaa minulle maanisesti postia ja olen välillä vastannut kahdella, kolmella lauseella. Nyt on kyllä liikaa vaadittu, että toimisin ukon seuraneitinä! Haukunko ukon pataluhaksi vaiko vaikenenko? Kumpi olisi parempi vaihtoehto?

Se kalsarikuva syöpyi verkkokalvoille, hyi perkele! Miksi helvetissä joillain ihmisillä ei ole minkäänlaista arkijärkeä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita yksi selkeä viesti, ei turhaa kaunistelua, jonka tuollainen sekopää ottaa vain rohkaisuna:

"En ole kiinnostunut sinusta enkä pidä lähettämistäsi viesteistä. Älä ole minuun enää yhteydessä."

Sen jälkeen et ole missään yhteydessä enää ikinä häneen. Näin neuvotaan toimimaan stalkkareiden suhteen.

Vierailija
22/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, jos nyt laittaisit ekaksi kohteliaan viestin, jossa kerrot, että sinulla ei ole eikä tule olemaan mitään tuttavuutta suurempaa kiinnostusta häntä kohtaan. Se, että vain vastailet jotain lyhyesti kertomatta kantaasi lähettää ristiriitaisen viestin.

Liian moni nainen noudattaa yhä sitä kaavaa, että miehen pitää olla sinnikäs ja metsästää naista, joten miehet ovat hukassa, kun eivät tajua, milloin kyse on tällaisesta saalistusrituaalin täyttämisestä ja milloin naista ei oikeasti kiinnosta.

t. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi apinoille pitäs olla kohtelias, tavuta selkeästi että sä et ole millään tapaa kiinnostava ihminen joten painu helvettiin mun silmistä. Parasta että tavutat joka sanan ja painotat sanaa helvetti

Vierailija
24/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi apinoille pitäs olla kohtelias, tavuta selkeästi että sä et ole millään tapaa kiinnostava ihminen joten painu helvettiin mun silmistä. Parasta että tavutat joka sanan ja painotat sanaa helvetti

Kohteliaisuudessa on yleensä kyse itsekunnioituksesta, ei haluta alentua toisen tasolle.

Vierailija
25/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa tuollaiselle pitäisi olla kohtelias? Suoraa puhetta vaan asioiden oikeilla nimillä.

Sen takia, että aloittajan kertomasta päätellen miehellä ei ole ollut mitään syytä olettaa toimivansa väärin. On käyty molemminpuolista viestinvaihtoa, jossa mies ollut vain enemmän "äänessä", mutta toinenkin osapuoli vastaillut peruskohteliaasti. Mieti itseäsi, viestit kohteliaaseen sävyyn jonkun kanssa ja yhtäkkiä tulee täyslaidallinen kiukkua ja vittuilua ihan puskista niskaan, kokisitko ansainneesi sellaisen purkauksen?

Sitten jos ei kohteliaasti sanomista usko, on sen ryöpyn aika, ja tosiaan vasta sitten.

Vierailija
26/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa tuollaiselle pitäisi olla kohtelias? Suoraa puhetta vaan asioiden oikeilla nimillä.

Sen takia, että aloittajan kertomasta päätellen miehellä ei ole ollut mitään syytä olettaa toimivansa väärin. On käyty molemminpuolista viestinvaihtoa, jossa mies ollut vain enemmän "äänessä", mutta toinenkin osapuoli vastaillut peruskohteliaasti. Mieti itseäsi, viestit kohteliaaseen sävyyn jonkun kanssa ja yhtäkkiä tulee täyslaidallinen kiukkua ja vittuilua ihan puskista niskaan, kokisitko ansainneesi sellaisen purkauksen?

Sitten jos ei kohteliaasti sanomista usko, on sen ryöpyn aika, ja tosiaan vasta sitten.

Aivan samaan käsitykseen päädyin minäkin. Eli AP ei ole tähän asti tehnyt suoraan selväksi että ei ole kiinnostunut. Jos miehen pitää jostain lausemääristä päätellä että nainen ei ole kiinnostunut niin kyllä kommunikointi on sitten turhan vaikeaa. Ap:n olisi parasta vaan sanoa: "Olen pahoillani, mutta jos olen antanut kuvan että olisin kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä niin en ole. Kiitos yhteyden pidostasi ja kaikkea hyvää jatkossa."

Jos mies ei tuosta ymmärrä niin sitten vika on miehessä.

Vierailija
27/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nyt saanut sellaisen käsityksen että olisit kiinnostunut minusta enemmänkin, joten olen täysin pakotettu toteamaan ettei tunne ole molemminpuolinen. Sattuuhan sitä erehdyksiä, ei se haittaa, mutta älä jatkossa postaile minulle tuollaisia kalsarikuvia kuin mitä tuo viimeisin oli, älä muitakaan. Jos tekemisissä tahdot olla, se tapahtuu vain ja ainoastaan kaveritasolla, piste. Ystävällisin terveisin se ja se."

Miten olis vaikka noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme