Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaushepatoosi ja käynnistys?

14.02.2006 |

Minulla epäillään raskaushepatoosia, kävin kokeissa..Aamulla äitipolille meno.. onko kenelläkään vastaavasta kokemuksia, mitä mahtaa tapahtua; käynnistetäänkö, leikataanko jne.Viikkoja on 39..

Minulla oireet tuli kovana kutinana, siis ihan hillitöntä(astiaharjalla on paras raapia ja mustelmia ilmestyi ihan äkkiä(pieniä takareisiin ja polvitaipeisiin)Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa, vertaistukea kaipailisin?????

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat ehkä käynnistääkin, jos on kovasti koholla kun sulla on viikkojakin noin hyvin jo kasassa. Itselläni käynnistettiin vk 38+5 pahan hepatoosin takia.

Vierailija
2/2 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ollut aivan yhtä hurjaa tuo kutitus (ilman tiskiharjaa pärjättiin;) ) mutta olin menossa maanantaina 38+5 käynnistykseen, kun vauva alkoikin syntyä itsekseen edellisenä yönä ja sitten tuona aamuna, kun tuo käynnistys oli suunniteltu, vauva oli jo ulkona.

Elämä on tosi kurjaa tuon hepatoosin kanssa, olin tulla hulluksi ja pelkäsin kauheasti, että vauvalle käy jotakin. Yleensä synnytys käynnistetään rv 38 tai niillä main, jos on hepatoosi.

Yritä sietää, kyllä synnytys varmasti käynnistetään, jos ei muuten, niin ota tiskiharja tarkastukseen mukaan, ja raavi itseäsi sillä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla