Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selailen huvikseni asuntojen myynti-ilmoituksia ja haaveilen uudesta talosta vaikkei meillä koskaan ole sellaiseen varaa

Vierailija
13.01.2016 |

Nykyinen talo maksoi reilu 200 000 ja nuo katsomani ovat pääasiassa 400 000 ylöspäin. Palkkatuloilla emme noin arvokasta taloa saa koskaan ja tuskin lottovoittokaan osuu kohdalle. Pääkaupunkiseudusta kyse, siksi nuo hinnat. Pienemmältä paikkakunnalta voisi talomme hinnalla saadakin uudehkon talon, mutta töitä ei löytyisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Eli mistä haluat keskustella? 

Vierailija
2/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei saa tuolla rahalla taloa edes kasvukeskuksista. Ellei ole sitten joku 150m2 luukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, eiköhän jokainen tee tuota?

Itsekin katselen hienoja asuntoja kaupungistani joihin tiedän ettei minulla ole todellakaan varaa.

Ja toisaalta katselen myös sellaisia miljoonia maksavia luksuskoteja suurkaupungeista ympäri maailmaa.

Vierailija
4/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita sisustukseen. Ammattitaitoinen sisustussuunnittelija saa ihmeitä aikaan.

Vierailija
5/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee tuota miehesi nähden. Miehellesi tuollainen lähettää seuraavan viestin: "Haluan tällaisen talon ja sinä köyhä luuseri et pysty sellaista minulle tarjoamaan."

Vierailija
6/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, meillä ei ole varaa edes 200000€ asuntoon, vaikka molemmat palkkatyössä. Palkat yhteensä bruttona n. 4500€

Vierailija
7/7 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee tuota miehesi nähden. Miehellesi tuollainen lähettää seuraavan viestin: "Haluan tällaisen talon ja sinä köyhä luuseri et pysty sellaista minulle tarjoamaan."

T. huonoitsetuntoinen reppana mies